אתר "בחדרי חרדים" במו"מ לקראת מכירה או הכנסת שותף

מנכ"ל האתר טוען כי מתנהלים מגעים מול 4 גופים מהארץ ומחו"ל ■ ביחס לחקירה המתנהלת נגד האתר הוא אומר: "לדעתי, ההר הוליד עכבר"

אתר "בחדרי חרדים" נמצא בימים אלה במשא-ומתן לקראת מכירה שלו על-פי שווי של 20 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל האתר (שעל שמו מוטל צו איסור פרסום בעקבות חקירת משטרה), הם נמצאים בקשר עם 4 גופים מהארץ ומחו"ל. אופציה אחרת שנבדקת היא הכנסת שותפים שירכשו 50% ממנו.

הסיבה למכירת האתר נובעת מכך ש"בחדרי חרדים" מעוניינים להרחיב את הפעילות שלהם בתחום לוחות המודעות למדינות נוספות בעולם. בישראל הקבוצה כבר פעילה בתחום עם האתר "זה וזה".

לדברי מנכ"ל האתר, "פיתחנו טכנולוגיה להקמת אתרי לוחות מודעות. השיטה שלנו היא לחבור לגופיים מקומיים ולפתוח אתר משותף. כרגע החברה-האם גלובל נטוורקס נמצאת בתהליכי פיתוח אתרים בארה"ב, צרפת ורוסיה".

בחודשים האחרונים עמד האתר בעין הסערה, לאחר שהמשטרה ניהלה חקירה בנושא התנהלות מנהלי האתר. על-פי החשד, באתר המוביל במגזר החרדי נהגו למחוק ידיעות לא מחמיאות על אישים או גופים ו/או לשמור על שמם הטוב, בתמורה לתשלום שמגיע עד לעשרות אלפי שקלים. בהמשך המליצה המשטרה לפרקליטות להגיש כתב אישום בפרשה.

בהקשר לכך אומר המנכ"ל כי "המשטרה סיימה את החקירה, כתב האישום לא הוגש, ואנחנו מקווים שהחקירה מאחורינו. לדעתי, ההר הוליד עכבר".