פלוריסטם פיתחה מכשיר לתאי גזע; המניה מטפסת 5%

פלוריסטם הודיעה על פיתוח מכשיר נייד שישמש להפשרת מנות מוקפאות של תאי הגזע מהשלייה ■ המכשיר החדש מאפשר הפשרה פשוטה ועקבית של המנות ובכך מסייע לצוות הרפואי ברחבי העולם לטפל בחולים באמצעות זריקות

פלוריסטם הודיעה היום (ה') כי פיתחה מכשיר נייד שישמש להפשרת מנות מוקפאות של תאי הגזע מהשלייה (PLX). זאת כחלק מהאסטרטגיה הרחבה של החברה לספק מוצרי תאים איכותיים וקלים לשימוש, שישמשו כתרופות מדף להתוויות שונות.

מוצרי התאים של פלוריסטם מובלים ומאוחסנים בבקבוקונים ודורשים הפשרה לפני השימוש. לכן, פלוריסטם פיתחה טכנולוגיית הפשרה עקבית, מבוקרת, רב-שימושית וקלה לשימוש אשר נמצאת בבעלותה המלאה. המכשיר החדשני יהווה את השלב האחרון בתהליך הבאת מוצרים איכותיים ברמה קלינית לחולים בניסויים קליניים ברחבי העולם.

המכשיר החדש מאפשר למעשה הפשרה פשוטה ועקבית של המנות ובכך מסייע לצוות הרפואי ברחבי העולם, לטפל בחולים באמצעות זריקות תוך שריריות, בקלות ובמהירות.

"הפילוסופיה של פלוריסטם היא להפוך את הטיפול התאי לאחיד, זמין וקל לשימוש", אמר זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם. "פיתוחו של מכשיר הפשרה זה הוא צעד נוסף במאמץ שלנו לחשוב על כל התהליך - מפס הייצור ועד מיטת החולה. אנו מבינים את החשיבות ביצירת אחידות ברמת הטיפול התאי ומאמינים שמכשיר זה יקנה לנו שליטה רבה יותר על המשתנים השונים של הניסויים הקליניים ועל הטיפול בחולים לאחר אישור המוצר".