פרוטרום תשקיע כ-110 מ' ש' בהקמת מפעל חדש בגלבוע

המפעל החדש בגלבוע יוקם באזור עדיפות לאומי, ובהתאם לחוק לעידוד השקעות, אושר לו מענק השקעה והטבות מס של אזור פיתוח א'

חברת פרוטרום מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה מרכז מו"פ וחדשנות של מוצרים טבעיים בתחומי הטעם והבריאות באזור הגלבוע ובהשקעה כוללת של כ-110 מיליון שקל (קרוב ל-30 מיליון דולר).

החברה מדווחת היום על קבלת אישור מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והמסחר וקבלת מעמד של מפעל מאושר עבור הקמת המפעל החדש, שירחיב את היקפי המחקר, הפיתוח והייצור של פרוטרום בישראל ובעולם. המפעל החדש בגלבוע יוקם באזור עדיפות לאומי, ובהתאם לחוק לעידוד השקעות, אושר לו מענק השקעה והטבות מס של אזור פיתוח א'. מענק ההשקעה יהיה בשיעור של לפחות 20% מההשקעות שתשקיע החברה ברכוש הקבוע. המפעל ישתרע על פני 64 דונם.

פרוטרום הינה מובילה עולמית ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות טעם ובריאות לתעשיות המזון והמשקאות, תוספי התזונה, הקוסמטיקה והפרמצבטיקה. המפעל יבנה בטכנולוגיות מתקדמות ויגדיל את היצע המוצרים של פרוטרום בתחומים המשלבים בין טעם לבריאות.

אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום, אמר כי "המפעל החדש יגדיל את כושר הייצור שלנו, יהווה מקפצה לחיזוק יכולות החברה בתחומים המשלבים בין טעם ובריאות וישרת את אסטרטגיית הצמיחה המהירה של פרוטרום, המשלבת צמיחה פנימית רווחית לצד רכישות אסטרטגיות. ידענו לזהות מראש את מגמת המעבר למוצרים טבעיים ולמוצרי בריאות ולשלבם באופן חכם בהיצע המוצרים הייחודי של פרוטרום. הקמת המפעל החדש שיהווה מרכז למו"פ ולחדשנות בתחומים צומחים אלה מהווה צעד נוסף בהתמקדותנו בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים התואמים את המגמות הצרכניות המתקדמות ביותר בעולם".