הטיפ היומי: מניה אופנתית שעשויה לזנק ב-29%

במהלך חודש ספטמבר פרסמה הנהלת החברה תחזיות מעודכנות לרבעון הראשון של 2013 - טובות מאלה שפורסמו בעבר

חברת טד בייקר (Ted Baker, סימול בלונדון: TED.L) עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק מוצרי ביגוד ומוצרים נלווים לנשים, גברים וילדים. החברה מציעה מבחר רחב של קולקציות ואביזרים, לרבות ביגוד מחויט ויומיומי, הלבשה תחתונה, הנעלה, מוצרי בישום וטיפוח, שעונים ומשקפי שמש.

טד בייקר מפעילה רשת חנויות ברחבי בריטניה, ארה"ב ואירופה, וכן אתר לרכישות באמצעות האינטרנט. נכון לסוף ינואר 2012, החברה הפעילה 33 חנויות מותג, 169 חנויות בזיכיון ו-10 חנויות אאוטלט ברחבי אירופה. טד בייקר הוקמה בשנת 1988 ומשרדיה ממוקמים בלונדון.

במהלך חודש ספטמבר פרסמה הנהלת החברה תחזיות מעודכנות לרבעון הראשון של 2013. מדובר בתחזיות טובות מאלה שפורסמו בעבר, והדבר הוביל אותנו לעדכון חלק מתחזיותינו.

בחרנו לעדכן, בין היתר, את תחזיותינו בנוגע למכירות החברה בטווח הבינוני, ולהעלותן לרמה אשר תשקף אופטימיות בכל הנוגע לפוטנציאל הצמיחה של החברה בסגמנט זה. כעת אנו צופים כי במהלך השנתיים הבאות יגדל היקף המכירות של החברה בשיעור של 11%-13%, ולא בשיעור של 7%-10% כפי שסברנו עד כה.

במקביל, העלנו את תחזיותינו בנוגע להכנסות החברה ב-2% ו-6% לשנים 2014 ו-2015 (פיסקליות) בהתאמה. לטעמנו, תחזיות אלה משקפות את מומנטום הצמיחה המתמשכת במכירות החברה - הן במכירות בתחום הקמעונאות והן במכירות באמצעות האינטרנט.

כמו כן, העלנו את תחזיותינו לרווח התפעולי של החברה ב-5% ו-13% לשנים 2014 ו- 2015 (פיסקליות) בהתאמה, וזאת הודות לניהול טוב של הוצאות וכן בשל הקלה בהיקף ההוצאות על שטחי מסחר חדשים.

אנו ממשיכים להמליץ על מניית טד בייקר "קנייה", ומעלים את מחיר היעד שלנו ל-12 חודשים מ-1,083 פאונד ל-1,241 פאונד. מחיר היעד המעודכן שלנו מבוסס על מכפיל EV/EBITDAR (רווח תפעולי לפני פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) של 8.8, והוא גבוה בכ-29% ממחיר המניה הנוכחי בשוק.

מחלקת המחקר, גולדמן זאקס