קרן ברק תתמודד בפריימריז הליכוד במשבצת "האישה החדשה"

ברק: "אני מכירה מקרוב את מלחמת הקיום היומיומית: את המצוקות הכלכליות, את הקושי במציאת עבודה, את חוסר היכולת לחסוך לקניית דירה או לפתוח תוכנית חיסכון"

קרן ברק (40) בעלת תואר שני M.B.A במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר ראשון בהצטיינות בתקשורת וניהול, מתמודדת ברשימת הפריימריז לליכוד במשבצת הבטחת הייצוג "האישה החדשה", אישה שלא כיהנה מעולם כשרה או חברת כנסת. ברק הינה המתמודדת המובילה להיבחר למקום ה-24 המשוריין בקטגוריה זו.

בבחירות 2006, זכתה קרן ברק במקום המשוריין לאישה החדשה והייתה אמורה להיכנס לכנסת, אולם הליכוד קיבל בסופו של דבר רק 12 מנדטים בבחירות. בבחירות 2009, לאחר קרב צמוד, הפסידה ברק לתא"ל מירי רגב ושובצה במקום ה-32.

ברק היא חברה ותיקה בתנועת הליכוד והייתה פעילה נמרצת ומובילה במסגרת צעירי הליכוד. בעשור האחרון היא משמשת כמנכ"ל חברה לייעוץ אסטרטגי, במסגרת תפקידה זה הובילה ברק בהצלחה עשרות מאבקים פרלמנטרים, רפורמות ושינויי חקיקה. ברק מגיעה לכנסת עם ניסיון מקצועי עשיר ומוכח והכרות עמוקה עם העולם הפרלמנטרי על כל מורכבויותיו.

בעזרת הניסיון והידע שצברה ברק, היא מגיעה מוכנה אל הכנסת ותוכל ליישם מיידית את חזונה ולקדם את תפיסת העולם בה היא מאמינה. ברק תתמקד בעבודתה בכנסת בחיזוק הפן חברתי בליכוד, היא תיזום ותקדם במהירות ובנחישות שינויים ורפורמות בכנסת ותוביל את המאבק לשוויון בנטל למען הצעירים ומעמד הביניים.

"כמי שחיה בקרב משפחות צעירות, בהן שני הורים עובדים, לומדים, משרתים במילואים ומגדלים ילדים קטנים, אני מכירה מקרוב את מלחמת הקיום היומיומית: את המצוקות הכלכליות, את הקושי במציאת עבודה, את חוסר היכולת לחסוך לקניית דירה או לפתוח תוכנית חיסכון", מסרה ברק.

קרן ברק, ילידת חיפה ותושבת תל אביב, היא בת להורים יוצאי מצרים ופולין. ואמא לעידו בן השנתיים וחצי.