גאדג'טים: מצלמת וידיאו של JVC - טובה לחובבי אקסטרים

ה-GC-XA1 של JVC מצוידת בעדשת צילום עם זווית רחבה של 170 מעלות ■ עמידה למים עד לעומק של 5 מטר ולנפילות עד לגובה של 2 מטר ■ מאפשרת תקשורת אלחוטית בין אפליקציה המותקנת בטלפון

חובבי ספורט אקסטרים אוהבים לתעד את הפעילויות שלהם - מרכיבה על אופניים ועד גלישה על הסנובורד, הסקייטבורד או הגלשן בים. ענפי הספורט האלו עמוסים בד"כ בחוויות שרוצים לשמור או להראות לחברים. הבעיה היא ששימוש במצלמה רגילה לא מתאים לתחומים האלו בגלל המים או החול. חברת JVC מציעה את GC-XA1 - מצלמת וידיאו אקסטרים, שמתאימה בדיוק לפעילויות האלו.

יכולות: המצלמה מאובזרת בעדשת צילום עם זווית רחבה של 170 מעלות שנותנת אפקט של עין דג (בדומה למצלמות אחרות, דבר שיכול להפריע לחלק מהמשתמשים). המסך יחסית קטן ולא באיכות מוצלחת, רק 1.5 אינץ'. דבר שנובע מהממדים המסוכנים של ה-XA1. גם המשקל קל - 126 גרם.

וידיאו: הווידיאו ברזולוציה של 1080p ב-30 פריימים לשנייה. התוצאות באור יום טובות, אבל לא מדהימות. בלילה הגרעון לא חזק, אבל האיכות בינונית.

עמידות: עמידה למים עד לעומק של 5 מטר ולנפילות עד לגובה של 2 מטר. את הבדיקות שלנו, שכללו הפלות רבות והטבעה במים, המצלמה שרדה.

סלולרי: אחת הבעיות עם מצלמת וידיאו שמורכבת על הקסדה היא שאי אפשר לראות את זווית הצילום. לצורך כך, JVC מאפשרים תקשורת אלחוטית בין אפליקציה המותקנת בטלפון, למצלמה, כך שניתן לראות בסמארטפון, לפני הצילום, את זווית העדשה. התהליך עצמו לא מסובך מאוד, אבל דורש הפיכה של הטלפון לנקודת גלישה סלולרית.

בשורה התחתונה: ה-XA1 נותנת פתרון יחסית טוב למי שרוצה לצלם בווידיאו בזמן שהוא עושה פעילויות אקסטרים.

מחיר: 1,300 שקל.

ציון: 8.