טאואר: קיבלנו הזמנות ב-95 מיליון שקל להרחבת אג"ח ו'

אגרות החוב נושאות ריבית של 7.8% והונפקו במחיר של 92.5 אגורות, 2% נכיון למחיר השוק שלהן

טאואר קיבלה הזמנות מחייבות בהיקף כ-95.5 מיליון שקל במסגרת הנפקה פרטית להרחבת סדרה ו' של אגרות חוב ארוכות הטווח שלה, אשר עתידות להיפרע בשני חלקים שווים בחודש דצמבר של השנים 2015 ו-2016. כך הודיעה היום (ג') החברה.

אגרות החוב נושאות ריבית של 7.8% והונפקו במחיר של 92.5 אגורות, 2% נכיון למחיר השוק שלהן. מאחר שאגרות החוב הונפקו באופן של הנפקה פרטית הן אינן ניתנות למסחר אלא על פי המגבלות תחת חוק החברות (1968) ותקנותיו; בין היתר המשקיעים לא יכולים לסחור בניירות הערך כלל בששת החודשים הקרובים, ומוגבלים במסחר לאחר מכן.

אגרות החוב המירות למניות החברה לפי יחס של 10 דולר למניה, המשקף פרמיה של 20% על מחיר השוק. לאחר ביצוע הרחבת הסדרה, יעמוד היקפה על 835.46 מיליון שקל.

"בשנה האחרונה פרענו 150 מיליון דולר של חובות בעיקר לבעלי האג"ח, כולל פירעון מלא של סדרות ב' ו-ג', וברבעון הנוכחי אנו צפויים לפרוע במלואה גם את סדרה ה' על סך כ-30 מיליון דולר", אמר המנכ"ל ראסל אללונגר. "אנו בוחנים כל העת הזדמנויות עסקיות כדי להאיץ את קצב הצמיחה שלנו, אותו כבר הגדלנו בשנים האחרונות ממכירות שנתיות של כ-100 מיליון דולר לקצב הנוכחי של מעל 600 מיליון דולר לשנה, וזאת לקראת השגת המטרה שלנו להגיע לקצב מכירות שנתיות של מיליארד בשנה".