אהוד אולמרט שוקל דרכו: נפגש עם הנשיא פרס

הערכות: האפשרות שאולמרט יחזור לזירה הפוליטית עמדה במרכזה של הפגישה ודוברו בה האפשרויות העומדות בפניו של אולמרט ובהן הקמת מפלגה חדשה, איחוד כוחות עם קדימה, או חבירה לציפי לבני

בדרך לקאמבק? על רקע האיחוד בין ישראל ביתנו לליכוד והלחצים על מפלגות השמאל מרכז להתאחד, שוקל ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מחדש את האפשרות להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

לאחר שבמערכת הפוליטית גברו ההערכות כי אולמרט יחליט שלא להתמודד, מעריכים עתה כי במצב החדש שנוצר קיימת אפשרות שאולמרט יחליט לחזור לזירה הפוליטית. לאחר שנודע דבר האיחוד, פנה אולמרט לכמה סוקרים וביקש מהם להכין עבורו סקרים שיתנו לו בסיס מידע חדש שעל פיו יוכל לקבל החלטה.

במסגרת ההתייעצויות שהוא מקיים, נפגש אולמרט בימים האחרונים עם נשיא המדינה, שמעון פרס. על-פי הערכות, האפשרות שאולמרט יחזור לזירה הפוליטית עמדה במרכזה של הפגישה ודוברו בה האפשרויות העומדות בפניו של אולמרט ובהן הקמת מפלגה חדשה, איחוד כוחות עם קדימה, או חבירה לציפי לבני.

כבר בתחילת מערכת הבחירות הודיע הנשיא פרס לראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה שהתקיימה בין שניהם בארבע עיניים כי דלתו תהיה פתוחה לכל גורם מכל קצות הקשת הפוליטית שיבקש להתייעץ עמו. באחרונה נפגש פרס גם עם גם ראשי סיעות הימין המובהק ואף עם ראשי ש"ס, לבקשתם.