קרן CROSSROAD תשקיע בהיירסטטיקס יותר מ-6 מ' ש'

היירסטטיקס היא חברת פורטפוליו של מעין ונצ'רס ■ קרן CROSSROAD מצטרפת להשקעה בהיקף דומה של קרן פונטיפקס

חברת מעין ונצ'רס הודיעה כי חברת הפורטפוליו, היירסטטיקס (מוחזקת בכ-25.1% בדילול מלא), המפתחת טכנולוגיה להשתלת שיער בשיטה חדשנית, חתמה על הסכם השקעה עם קרן CROSSROAD, להשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל במספר שלבים, לרבות עמידה באבני דרך.

הסכם ההשקעה כולל שלושה שלבים: בשלב ראשון כ-2.1 מיליון שקל לפי שווי של כ-15 מיליון שקלים להיירסטטיקס. בשלב שני כמיליון שקל לפי שווי של כ-19 מיליון שקל להיירסטטיקס. בשלב שלישי כ-3 מיליון שקל לפי שווי של כ-46 מיליון שקל להיירסטטיקס המשקף שווי של פי 3 משווי החברה הנוכחי.

לדברי גיא רוזן, יו"ר דירקטוריון מעין ונצ'רס: "הגיוס שהשלמנו בהירסטטיקס מהווה הוכחה חד משמעית לאמון מצד משקיעים בינלאומיים בפוטנציאל של החברה באסטרטגיה ובהנהלה. ההשקעה של קרן CROSSROAD מצטרפת להשקעה של קרן פונטיפקס בחברה מלפני מספר חודשים כך שאנו למעשה מבטיחים את המשך מימון החברה ומאיצים את ההגעה שלה לשוק. אנו פועלים על מנת לקדם גיוסי המשך וכניסתם של משקיעים אסטרטגיים לכל חברות הפורטפוליו של מעיין ומאמינים כי ככל שהן יציגו התקדמות עסקית כך הן יציפו ערך לבעלי המניות של מעין ונצ'רס".

ד"ר יהודית זילברשטיין, מנהלת חממת מעין ונצ'רס: "שוק השתלות השיער עובר מהפך - מפרוצדורה ניתוחית מורכבת לפרוצדורה הדומה באופיה להזרקת בוטוקס, כך שלמעבר זה מספר היבטים מרכזיים אשר תומכים בטכנולוגיה של הירסטטיקס. שימוש בטכנולוגיה של החברה, הכולל הזרקת קבוצות שיער בבת אחת, הינה מהירה, זולה ויעילה באופן משמעותי מהטיפולים הקיימים ואין בה תקופת החלמה המלווה את הטיפולים הקיימים. בנוסף, התוצאות האסטטיות עדיפות על פני הטיפולים הקיימים והן הקרובות ביותר למראה שיער טבעי. כמו כן, הטיפול של הירסטטיקס הינו טיפול מתמשך אשר מלווה את התקדמות ההתקרחות ולכן לחברה מודל כלכלי מבטיח. בכוונתנו לסיים בשנה הקרובה את הניסויים הקליניים ולפנות לקבלת אישור רגולטורי".