אפליקציה חדשה תעזור לכם למצוא מרחב מוגן קרוב

האפלקיציה תודיע למשתמש ברגע שנרשם שיגור ותכוון אותו לעבר המרחב המוגן הקרוב ביותר ■ אשדוד, העיר שספגה היום מטחים כבדים, הינה הראשונה שתומכת באפליקציה באופן רשמי

אחת הבעיות שניצבות בפני תושבי הדרום בזמן הישמע אזעקה הינה לאתר מקום מסתור קרוב על מנת להתגונן, אך לא תמיד קלה למצוא מרחב מוגן, במיוחד אם אתה נמצא באזור שאתה לא כל-כך מכיר. בשל כך, השיקה היום חברת I-Apps אפליקציה לאיתור מרחבים מוגנים הקרובים אליכם.

העיר הראשונה שאימצה את האפלקציה החדשה הינה אשדוד, שספגה היום מטחים כבדים של רקטות שאחת מהם אפילו פגעה בצורה ישירה בבניין מגורים וגרמה לפציעתם של 5 בני אדם בצורה קלה. תושבי אשדוד יקבלו בעת חירום עדכונים בזמן אמת אשר יוזנו ישירות ע"י מרכז הבקרה של העיריה ובזמני שגרה יעודכנו התושבים באינפורמציה שונה הקשורה לתוכן האפליקציה.

"באפליקציה ניתן למצוא מרחבים המוגנים בכל רחבי הארץ בהם יוכלו תושבי האזורים הנפגעים להיעזר בשעת חירום", אומר אורי סגל מנכ"ל i-apps. סגל הדגיש כי בחברה מזמינים את העיריות ועסקים לשלוח רשימה של מרחבים מוגנים באזוריהם, מכל רחבי הארץ (מרחבים מוגנים ציבוריים) בכדי שניתן יהיה לעדכן את האפליקציה ולסייע לקהל הרחב. כמו כן, באפליקציה מנגנון הודעות "פוש" לשימוש בזמן חירום.

האפליקציה זמינה כעת בחנות האפליקציות של אפל, והינה מיועדת עבור כל המכשירים של החברה. ניתן להוריד את האפליקציה מפה.