דיווח: מיקרוסופט תשיק את חלונות 9 כבר בשנת 2013

גרסת השדרוג של חלונות 8 עומדת היום על 40 דולר ועל-פי הערכות, מיקרוסופט תציע את הגרסה הבאה במחיר נמוך יותר, בכדי לעודד משתמשים לשדרג את המערכת הנוכחית במחשב שלהם

מיקרוסופט לא נחה לרגע וכבר עכשיו היא עובדת על מערכת ההפעלה הבאה שלה - חלונות 9, שצפויה לצאת בעוד כשנה. מערכת ההפעלה חלונות 8, יצאה רק בסוף חודש שעבר. עדכון גרסה ברבעון השלישי או הרביעי של 2013, יפסיק את קצב העדכונים, שעמד בדרך כלל בחלונות על 3 שנים.

על-פי דיווח של אתר הטכנולוגיה ZD Net, חלונות 9, קיבלה כרגע את שם הקוד "חלונות Blue". מיקרוסופט צפויה לבצע שינויים בממשק שלה ולעבור למודל של גרסה חדשה לחלונות בכל שנה.

אם הדיווח נכון, המסקנה שעולה, שמיקרוסופט החליטה לעבוד בצורה דומה לאפל, המשחררת גרסאות חדשות באופן תכוף יותר למערכת ההפעלה שלה, כאשר היא מציעה אותן במחיר נמוך.

גרסת השדרוג של חלונות 8 עומדת היום על 40 דולר ועל-פי הערכות, מיקרוסופט תציע את הגרסה הבאה במחיר נמוך יותר, בכדי לעודד משתמשים לשדרג את המערכת הנוכחית במחשב שלהם.

בכדי לגרום למפתחים להתאים את עצמם למערכת ההפעלה הבאה, שתדרוש ערכת פיתוח חדשה, מיקרוסופט תפסיק לקבל אפליקציות לחלונות 8, לקראת השדרוג ותאפשר רק לתוכנות חדשות שתוכננו לחלונות 9, להתחיל לפעול על המערכת שלה. אפליקציות שכבר פועלות על חלונות 8, ימשיכו לרוץ גם על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה.