ההמלצות החמות: מי הישראלית שעשויה לזנק עד כ-20%?

באתר הכלכלי The Street, ערכו רשימה של 4 מניות שנהנו מזינוק פתאומי במחזור המסחר, ביניהן גם ישראלית אחת

סוחרים מקצעועים המנהלים קרנות נאמנות וקרנות גידור אינם בוחנים רק את מחירי המניות ואת הנתונים הפונדמנטלים היבשים שלהן, אלא עוקבים גם אחר שינויים חריגים במחזורי המסחר של המניות. שינויים במחזורי המסחר עשויים להעיד על פעילות חריגה, כגון רכישה או מכירה ע"י משקיעים גדולים או שינויי מגמה. לכן, באתר הכלכלי The Street, ערכו רשימה של 4 מניות עם שינויים מהותיים במחזורי המסחר, ביניהן גם ישראלית אחת.

עלייה או ירידה חדה במחזורי המסחר של מניה מסויימת עשויה לאותת גם על הודעה פונדמנטלית חיובית או שלילית, הקרבה ובאה. עם זאת, באתר טוענים כי כאשר מנתחים מניות חשוב לכלול את מחזורי המסחר בתוך שלל נתונים אחרים כגון המגמה בשוק והמספרים החשבונאים של החברה.

אז מי הן 4 המניות הנכללות ב"רשימת הזהב"?

1.גילדן אקטיבוור - (סימול: GIL) - יצרנית של מוצרי הלבשה פשוטים המיועדים לשווקים ברחבי העולם. מחזור המסחר הממוצע של מניית החברה עומד על 332 אלף מניות אך ביום שישי מחזור המסחר שלה עמד על 438 אלף מניות, קרי זינוק של 96% במחזור המסחר.

מבינת ניתוח טכני, מניית החברה נסחרת מעל רמת הממוצע נע 50 ונעה מעל מחיר של 33.1 דולר. באתר מציינים כי מחיר זה קרוב מאוד לנקודת פריצה מאחר והוא קרוב לרמות התנגדות מהותיות ב-35.1 דולר. במקרה שמניית החברה אכן תפרוץ את רמת ההתנגדות כאשר היא מלווה במחזורים גבוהים, באתר מציינים כי היא עשויה להגיע לרמת ההתנגדות הבאה ב-37.4 דולר, קרי כ-9% מעל מחירה הנוכחי.

2. HomeStreet (סימול: HMST) - חברה המעניקה שירותים פיננסים נרחבים בארה"ב. מחזורא המסחר הממוצע של מניית החברה עומד על כ-84 אלף מניות ואילו במסחר ביום שישי המחזור זינק ל-96 אלף מניות. כעת, מניית החברה נסחרת סביב רמת ההתנגדות שלה - 24 דולר ובאתר מציינים כי במקרה שהיא תחצה את הרמה הזו היא עשויה לבחון את העיד הבא ב-30 דולר, קרי אפסייד של כ-25%.

3. סודהסטרים - חברה ישראלית העוסקת בייצור ושיווק של מערכות שתייה. מניית החברה זינקה לאחרונה ביותר מ-2% לרמה של 39.8 דולר, כאשר זינוק זה לווה בעלייה של 50% במחזור המסחר לכ-712 אלף מניות.

מבחינה טכנית מניית החברה שברה את רמת ההתנגדות לטווח הקצר - 39 דולר . באתר מציינים כי במקרה שהמגמה החיובית תימשך והמנייה תצליח לשבור את רמת ההתנגדות הבאה ב-41 דולר, אז דרכה תהיה סלולה להתנגדות הבאה ב-44.5-48.1 דולר, קרי פרמיה של כ-20%.

4. ArthroCare (סימול: ARTC) - חברה המייצרת ומשווקת מכשור רפואי. בימים האחרונים מניית החברה נהנתה ממגמה חיובית שהובילה אותה לרמה של 33.5 דולר ולוותה בזינוק של 117% במחזור המחסר ל-136 אלף מניות.

מבחינה טכנית מניית החברה חצתה את רף הממוצע נע 50 הנמצא ברמה של 31.9 דולר, ולמעשה יצרה גבהים ותחתיות חדשות, סימן שורי מובהק. באתר מעניקים לה מחיר יעד של כ-36 דולר, במקרה שהמגמה החיובית תימשך.