דיווח: הגלקסי S4 של סמסונג יגיע עם מסך בלתי שביר

ההכרזה על הגלקסי אס 4 צפויה להיות בחודשים אפריל או מאי ■ עוד בין החידושים הצפויים: מסך בגודל 4.99 אינץ', מעבד 4 ליבות במהירות 2 ג'יגה הרץ, זיכרון מובנה של 64 ג'יגה לאחסון מידע ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל

אחת הבעיות הנפוצות במכשירי הגלקסי אס של סמסונג, הוא המסך הרגיש שלהם. בחברה הקוריאנית מבינים שצריך לפתור את הבעיה הזו וליצור בידול מול המתחרות. על-פי הערכות, מכשיר הדגל הבאה של החברה - גלקסי אס 4, יגיע עם מסך בלתי שביר.

ראוי לציין, שכבר היום סמארטפונים מגיעים עם מסכים שלא אמורים להישרט, בזכות טכנולוגיית גורילה גלאס של חברת קורנינג. אולם עדיין, הצרכנים מעדיפים להדביק מדבקות הגנה נגד שריטות.

ההכרזה על הגלקסי אס 4 צפויה להיות בחודשים אפריל או מאי. בין החידושים שצפויים להגיע אליו, מסך בגודל 4.99 אינץ', לעומת מסך 4.8 אינץ' באס 3. המעבד 4 ליבות במהירות 2 ג'יגה הרץ, זיכרון מובנה של 64 ג'יגה לאחסון מידע ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל.

"בסוף יהיה לסמסונג מסך בלתי שביר וגם מסך גמיש", אומר מארק ניומן, אנליסט בסטנפורד ברנשטיין בהונג קונג לסוכנות רויטרס. "הטכנולוגיות האלו יגיעו לאס 4 או לאס 5. מדובר בטכנולוגיות שישנו את כללי המשחק בשוק".