רשת סירבה להעלות קמפיין שכולל הפנייה לאתר מאקו

‎‎מדובר בקמפיין של בנק הפועלים בהיקף 2 מיליון שקל ■ ככל הנראה, הסיבה לסירוב היא חוסר רצון של רשת לתת חשיפה לאתר של הזכיינית המתחרה

‎‎זכיינית ערוץ 2 רשת סירבה להעלות קמפיין של בנק הפועלים שנעשה בשיתוף עם אתר מאקו של הזכיינית המתחרה קשת. ככל הנראה, הסיבה לסירוב היא חוסר רצון של רשת להעניק חשיפה לאתר הזכיינית המתחרה.

‏ל"גלובס" נודע כי הקמפיין, שנעשה לקראת "יום העסקים הקטנים", ואשר עלה בימים האחרונים בכל אמצעי המדיה, היה אמור להעלות ברשת בהיקף של 2 מיליון שקל.

יש לציין כי בערוץ 10, אשר גם מתחרה מול קשת, הועלה הקמפיין באותו היקף ללא הסתייגויות.

‏בקמפיין עצמו מספר הפרזנטור של הבנק ארז טל על הקמפיין, ובסיום הסרטון עולה שקופית של אתר מאקו אשר מזמינה עסקים קטנים להירשם לאירוע. גם בעמוד הייעודי באתר מאקו בולט שיתוף-הפעולה בין הצדדים, ובראש העמוד מתנוסס הלוגו של האירוע יחד עם חסות של בנק הפועלים.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשבועות האחרונים השקיע בנק הפועלים בקמפיין כמיליון דולר במחירי מחירון, והצפי הוא כי לקראת האירוע עצמו, 3-4 בינואר, יורחב הפרסום בנושא.

‏המהלך הוא חלק מאסטרטגיה של בנק הפועלים, הפועל בחודשים האחרונים בנושא העסקים הקטנים. המהלך הנוכחי כולל עידוד קנייה בעסקים קטנים.

‏בבנק הפועלים וברשת סירבו להגיב.