CES: סוני מובייל משיקה את הפאבלט הראשון שלה

אקספריה Z מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ', מצלמת 13 מגה פיקסל ומעבד מרובע ליבה ■ הפאבלט הוא הכלאה של סמארטפון וטאבלט ■ המכשיר עמיד למים, חול ופועל גם על רשתות מדור 4

סוני מובייל הצטרפה היום (ג') רשמית למספר בודד של יצרניות המשווקות פאבלטים. הפאבלט הוא הכלאה של סמארטפון וטאבלט, הכולל מסך בגודל 5 אינץ' ומעלה. האקספריה Z שהושק במסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES בלאס וגאס, יהיה מכשיר הדגל של החברה לתקופה הקרובה.

האקספריה Z מגיע עם מסך מגע בגודל 5 אינץ' באיכות Full HD, ברזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים. המעבד הוא מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, סוללה חזקה בהספק של 2300 מילי אמפר, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס ומצלמה עם חיישן של 13 מגה פיקסל.

צילום הווידיאו בטלפון תומך ב-HDR, טכנולוגיה המשלבת מספר חשיפות ליצירת התמונה הטובה ביותר. הדגם הזה גם פועל על רשתות מדור 4 (LTE). מלבד זה, המכשיר עמיד לנזקי מים קלים וממוגן מפני חול.

עדיין אין תאריך רשמי להשקת הסמארטפון הזה בעולם.

האקספריה Z יתחרה במכשירים ותיקים יותר בשוק בקטגוריית הפאבלטים. למשל, ה-Note 2 של סמסונג הכולל מסך בגודל 5.5 אינץ' וה-VU 2 של LG המגיע עם מסך 5 אינץ'.