מניית בבילון קופצת 8% לאור כתבה אוהדת ב"רויטרס"

החברה מצפה להמשך צמיחה חזקה בהכנסות בשל תוכניותיה להציע את הגרסה האחרונה של תוכנת התרגום שלה בחינם, החל משבוע הבא ■ מתעתדת לגייס 115 מיליון דולר בהנפקה ראשונה בוול סטריט, הצפויה בתחילת השנה הנוכחית

מניית בבילון מרכזת היום (ד') עניין רב בבורסה הודות לכתבה שפורסמה באתר "רויטרס", לפיה החברה מצפה להמשך צמיחה חזקה בהכנסות השנה בשל כוונתה להציע את הגרסה האחרונה של תוכנת התרגום שלה בחינם.

על פי התוכנית, הצעת תוכנת התרגום בחינם צפויה להגביר את קצב ההכנסות. נזכיר כי הכנסותיה של החברה הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של 2012 הסתכמו ב-121 מיליון דולר לעומת 62 מיליון דולר הכנסות בכל שנת 2011.

94% מהכנסותיה של החברה באות מפרסום. "נמשיך לראות צמיחה בהכנסות מפרסום", ציין מנכ"ל החברה אלון כרמלי בראיון ל"רויטרס" לקראת ההשקה של גרסת התרגום החדשה, הצפויה בשבוע הבא.

על פי הכתבה, החברה אחראית לתרגום של יותר מ-100 מיליון מונחים ביום. מנהלת המכירות והשיווק של החברה ליאת שדה-שטרנברג ציינה כי האביב הערבי תורם לחברה, שכן הוא מגביר את הצמאון של אנשים למידע זר אונליין. שדה-שטרנברג הוסיפה כי החברה מדורגת בין עשרת האתרים החזקים בסודן, טוניסיה ולוב.

כרמלי הוסיף עוד כי "הפרסום באינטרנט הפך כה יעיל, שהוא יכול לשמש כמטבע אלטרנטיבי".

נציין כי בנובמבר 2012 הגישה בבילון בקשה להנפיק את מניותיה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC), כאשר בכוונתה לבצע את ה-IPO בתחילת השנה הנוכחית ולגייס 115 מיליון דולר.