אפריקה אישרה רכישת אג"ח בהיקף של 700 מיליון שקל

הרכישה תתבצע בהתאם להזדמנויות בשוק, במועדים, במחירים ובהיקפים כפי שייקבע על ידי הנהלת החברה ■ בטרם אישור התוכנית בחן הדירקטוריון את מקורות המימון העומדים לרשות החברה לשם פירעון התחייבויותיה

דירקטוריון אפריקה אישר את תוכנית הרכישה העצמית לאג"ח כ"ו ואג"ח כ"ז של החברה בהיקף של עד 700 מיליון שקל. כך מדווחת הבוקר (ה') החברה לבורסה. על פי הדיווח, רכישת ניירות הערך תתבצע בהתאם להזדמנויות בשוק, במועדים, במחירים ובהיקפים כפי שייקבע על ידי הנהלת החברה. הדירקטוריון קצב את תוכנית הרכישה העצמית עד לסוף השנה הנוכחית.

על פי הודעת החברה, בטרם אישור התוכנית בחן הדירקטוריון את מקורות המימון העומדים לרשות החברה לשם פירעון התחייבויותיה ולשם ביצוע התוכנית, ובכלל זאת את תזרים המזומנים החזוי לשנתיים הקרובות.

החברה מסבירה כי בשנתיים האחרונה היא ביצעה שורה של מהלכים למימוש נכסים בהיקף של 1.228 מיליארד שקל וצברה בידיה יתרות מזומנים נזילות.

על פי הדירקטוריון, למרות שביצוע התוכנית יקטין את יתרות המזומנים, החברה מעריכה כי לא יהיה בביצועה עדי לפגוע ביכולת להמשיך ולפעול במתכונת הפעילות הקיימת והצפויה, או ביכולת לעמוד בהתחייבויות.

החברה מאמינה, בשים לב לתנאי השוק ולמחירי אגרות החוב, כי הרכישה תהווה שימוש נאות בחלק ממזומני החברה וצפויה להניב תשואה רעיונית עודפת. על פי הדירקטוריון, רכישה עצמית של אגרות החוב מהווה הזדמנות עסקית וכלכלית ראויה לחברה.