גלי שבד, מנהלת אגף השיווק של לאומי, עוברת לכלל ביטוח

שבד צפויה לשמש כמנהלת השיווק והאסטרטגיה של כלל ביטוח ■ את שבד מחליפה בלאומי מיטל שירן הראל

"יבוא" נוסף של איזי כהן לקבוצת כלל ביטוח , והפעם לא מעולם הביטוח. גלי שבד, ראש אגף השיווק של לאומי, מצטרפת לכלל ביטוח כמנהלת השיווק והאסטרטגיה של הקבוצה. היא תכהן בתפקיד זה במסגרת חטיבת מערך קשרי לקוחות שיווק ואסטרטגיה שמנוהלת על ידי ראובן קפלן.

את שבד מחליפה בלאומי מיטל שירן הראל, אשר שימשה קודם כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת קידום ולפני כן כיהנה כמנכ"לית משרד הפרסום פוגל אוגילבי. בדומה לשבד, גם מיטל שירן הראל תהיה כפופה לאבירם כהן - ראש מערך השיווק בבנק.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שמנהלת פוגל אוגילבי מגיעה לתפקיד שיווק בכיר בלאומי. תמר יסעור, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, שימשה קודם לתפקיד זה כמנכ"לית לאומי קארד - תפקיד אליו הגיעה לאחר שניהלה את מערך השיווק בבנק לאומי, ולאחר שקודם לכן כיהנה כמנכ"לית במשרד הפרסום פוגל אוגילבי.

שבד, שכיהנה עד עתה בתפקיד ראש אגף השיווק בלאומי, כיהנה קודם לכן כמנהלת אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בפרטנר. היא עבדה בלאומי פחות משנתיים ועזבה על רקע הקידום שהוצע לה בכלל ביטוח.

לפני שהצטרפה לפרטנר כיהנה שבד בכמה תפקידי שיווק בקבוצת שטראוס: מנהלת מותג "אחלה", מנהלת תחום נוער וצעירים בעלית ממתקים ומנהלת שיווק עלית FUN בחטיבת תענוג והנאה. לשבד תואר ראשון במדעי המזון מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת UK Herriot Watt.