החל השיווק של אפל TV בישראל - יימכר ב-520 שקל

רשת iDigital מתחילה למכור את הסטרימר מבית אפל בחנויות ■ האפל TV הוא אביזר משלים לחנות ה-iTunes, מספק גישה ישירה לחנות התוכן של אפל, להזמנה של סרטים ולהאזנה למוזיקה

6 שנים לאחר שהושק בארה"ב, מגיע לישראל הסטרימר - אפל TV. רשת iDigital, ייבואנית מוצרי אפל (מלבד האייפון), תשווק את המכשיר בחנויות שלה ב-520 שקל (לעומת 110 דולר בארה"ב).

האפל TV הוא אביזר משלים לחנות ה-iTunes של החברה. המוצר הזה מספק גישה ישירה לחנות התוכן של אפל, להזמנה של סרטים ולהאזנה למוזיקה שנרכשה ממוצרים אחרים של החברה.

מעבר לכך שהאפל TV מביא את האופציה לצפות בתוכן שנרכש בטלוויזיה, הוא גם כולל את טכנולוגיית האלחוט - AirPlay של אפל, המאפשרת להציג כל תוכן או אפליקציה הקיים באייפד או באייפון על הטלוויזיה.

בצורה הזו, ניתן ליהנות מאפליקציות וידיאו כמו יו טיוב ומאקו על המסך הגדול. יש אפילו אפשרות לשחק במשחקים הנמצאים על האייפון על-גבי הטלוויזיה, כאשר הטלפון או הטאבלט הופכים לשלט.

התחלת מכירתו של של האפל TV מגיעה לאחר שחנות ה-iTunes נפתחה בישראל בחודש דצמבר. החנות מאפשרת רכישת סרטים, למשל, "אמיצה", "זיכרון גורלי 2012" ו-"ספיידרמן המופלא" ב- 60 שקל באיכות HD והשכרה ב-18 שקל. במקרה שמעדיפים לרכוש סרט באיכות SD, הנמוכה יותר. מחיר סרט יורד ל-55 שקל ומחיר השכרה- 15 שקל. כמו כן, יש אפשרות לרכוש שירים בעלות של 2.90 עד 3.90 שקל.