המלצה על ביוליין: "ניתן לצפות לעלייה מסיבית במחיר המניה"

המלצה אוהדת בתקשורת הזרה: ביוליין נסחרת בשווי נמוך כי היא נמצאת מתחת לרדאר של משקיעים וסוחרים. אם יוכרזו תוצאות ניסוי חיוביות במארס, המניה תנסוק ביותר מ-100%

ביוליין זוכה היום (ג') להמלצה אוהדת מאוד בתקשורת הזרה לקראת פרסום תוצאות הניסוי בתרופת ה-BL-1020 לטיפול בסכיזופרניה - תרופה האמורה להתחרות בתרופה הפופולרית של ג'ונסון אנד ג'ונסון, ריספרדל, הנמכרת במיליארדי דולרים בשנה.

היכן מזוהים הקטליזטורים לעלייה נוספת במניית ביוליין ? ראשית, התרופה של ביוליין הראתה תוצאות ראשוניות, לפיהן היא בטוחה ויעילה יותר מתרופת הריספרדל. על פי ההמלצה, אם התוצאות הסופיות יאשרו את התוצאות הראשוניות, "ניתן יהיה לצפות לעלייה 'מסיבית' במחיר המניה".

כותב המאמר מדגיש את השווי הנמוך יחסית של ביוליין - כ-43 מיליון דולר בלבד - ומציין כי "הסיבה לשווי השוק הנמוך נעוצה בעובדה כי החברה מצויה מתחת לרדאר של משקיעים וסוחרים ספקולנטים. אם יוכרזו תוצאות חיוביות במארס, המניה יכולה לעלות ביותר מ-100% מהסיבה כי התרופה יכולה להיות שווה מיליארדי דולרים אם תאושר למכירה", נכתב.

יתרה מזאת, מודגש כי חלק ממתחרותיה של ביוליין נסחרות בשווי גבוה משמעותית מעל החברה, וכן מצוין כי לחברה כרית מזומנים מספקת, אשר נותנת לה לפחות שנה של שקט לביצוע התוכניות התפעוליות שלה מבלי צורך להיזקק לגיוס הון.