סאפיינס תחלק דיבידנד בהיקף של כ-22.4 מיליון שקל

(עדכון) - סאפיינס חוזה הכנסות של 135 מיליון דולר ב-2013, גידול של כ-19% בהשוואה ל-2012 ■ רוני על דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "2012 היתה שנה מאוד מוצלחת עבורנו"

חברת התוכנה סאפיינס , הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, הודיעה היום (ד') כי דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיווידנד בסך של כ-22.4 מיליון שקל (כ-6 מיליון דולר) לבעלי מניותיה.

תשלום הדיוידנד כפוף לאישור בעלי מניות החברה. החברה תכנס אסיפה כללית מיוחדת לבעלי המניות אשר תיערך ב- 20 בפברואר 2013 למטרת אישור תשלום הדיוידנד. דירקטוריון החברה ימליץ לבעלי המניות לאשר את תשלום הדיוידנד.

בנוסף פרסמה החברה את תחזית הכנסותיה לשנת 2013 וצופה כי סך הכנסותיה בשנה זו יגיעו לכ-135 מיליון דולר, גידול של כ-19% בהשוואה לסך הכנסות החברה בשנת 2012. בנוסף, החברה מאשררת את תחזית הכנסותיה לשנת 2012 שהסתכמו בכ-113 מיליון דולר, גידול של כ-62% בהשוואה להכנסותיה בשנת 2011.

רוני על דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, ציין: "שנת 2012 היתה שנה מאוד מוצלחת עבור סאפיינס. הצגנו צמיחה משמעותית במוצרי התוכנה שלנו, חתמנו על עסקאות חדשות בשווקי המטרה שלנו בצפון אמריקה, אנגליה, אירופה ואסיה פאסיפיק, הצלחנו לעבור את תחזית המכירות של החברה, המשכנו להשקיע משאבים במחקר ופיתוח כדי לשמור על מעמדה המוביל של החברה בשוק הביטוח והפיננסים, השקנו מוצר חדש, DECISION, שבו שוק הפתרונות הפיננסים הביע התעניינות. גייסנו לשורות החברה מעל ל-100 מומחי ביטוח וטכנולוגיה על מנת לעמוד בביקושים לפתרונות שלנו. קופת המזומנים שלנו איתנה, ללא חוב, ומאפשרת לנו להוציא לפועל מיזוגים ורכישות ואת התוכניות התפעוליות שלנו. כמו כן, במהלך נובמבר 2012 סיימנו רכישה עצמית של 5% ממניותינו".

על דור הוסיף: "לאור השנה המוצלחת של החברה ובהמשך להמלצת הנהלת סאפיינס, דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיוידנד של 0.15 דולר למניה, בסכום מצטבר של כ- 6 מיליון דולר. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לבעלי המניות, לקוחות, שותפים ועובדי החברה על הבעת האמון והתמיכה בחברה".