סיטיגרופ פיספס התחזיות; המניה צונחת במסחר המוקדם

סיטיגרופ דיווח על הכנסות של 18.6 מיליארד דולר לעומת צפי להכנסות של 18.8 מיליארד דולר ■ גם בסעיף ההכנסות הבנק פיספס כשדיווח על רווח של 69 סנט למניה לעומת צפי לרווח של 96 סנט למניה.

לאחר שאתמול פרסמו JP מורגן וגולדמן זאקס את הדוחות הכספיים שלהם לרבעון הרביעי של שנת 2012 והיכו את התחזיות. הגיע היום תורם של בנק אוף אמריקה וסיטיגרופ לפרסם את דוחותיהם הכספיים, והם הציגו דוחות מעורבים.

בנק אוף אמריקה היכה את תחזיות האנליסטים כשהציג הכנסות מעל לתחזיות אך בשורת הרווח נרשמה ירידה לעומת השנה הקודמת. הבנק דיווח על הכנסות של 22.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של השנה. בשורת הרווח הבנק רשם רווח של 700 מיליון דולר, שמהווים רווח של 3 סנט למניה לעומת רווח של 2 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2011.

סיטיגרופ לעומת זאת פספס גם בשורת ההכנסות וגם בשורת הרווח. כשדיווח על הכנסות של 18.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2012 לעומת צפי להכנסות של 18.8 מיליארד דולר. בתחום הרווחה הבנק דיווח על רווח של 69 סנט למניה לעומת צפי לרווח של 96 סנט למניה.

"הדוחות שלנו משקפים סביבה שעדיין נחשבת למאתגרת - כשאנו נאלצים להתמודד עם מגבלות רגולטוריות חדשות", כתב מייקל קורבט, מנכ"ל סיטיגרופ שנכנס לתפקידו רק לפני כחודשיים לאחר העזיבה המפתיעה של המנכ"ל הקודם ויקרם פנדיט. סיטי כבר הודיע בתחילת החודש על כוונתו לפטר 11 אלף עובדים ולסגור סניפים ברחבי העולם במהלך שיוביל לחיסכון של 1.1 מיליארד דולר בהוצאות, כך לפחות מקווים בבנק.

מניית סיטיגרופ רושמת ירידה של יותר מ-3% במסחר המוקדם.