גאדג'טים: רמקולים ניידים לסמארטפון ולמחשב - ביטס וג'אברה

דגם Pill ממותג האוזניות ביטס של הראפר ד"ר דריי מציע עיצוב מקסים וסאונד בינוני ■ הרמקול מדגם SoleMate של ג'אברה מציע סאונד מצוין, אבל במחיר גבוה

רמקול של ביטס, דגם Pill: עיצוב מקסים וסאונד בינוני

מותג האוזניות ביטס של הראפר ד"ר דריי כולל גם ערכות רמקולים בתצורות שונות, וזוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם. דגם Pill הוא רמקול נייד שבא לתת פתרון להאזנה למוזיקה בפארק או למי שמחפש רמקול לחיבור למחשב או לטלפון במשרד ובחדר העבודה.

סאונד: הסאונד מאכזב, הצליל קצת חלול וחסר באס - לא מה שהינו מצפים ממוצר עם תג מחיר גבוה.

חיבוריות וסוללה: ה-Pill מאפשר חיבור לטלפון או לנגן המוזיקה דרך כבל רגיל או בתקשורת בלוטות' סטריאופונית. מעבר לזה, הרמקול כולל גם תקשורת אלחוט לטווח קצר מסוג NFC, שאמורה לאפשר את תהליך החיבור הראשוני בנגיעה קלה עם הסמארטפון על הרמקול. אנחנו לא הצלחנו לבצע את החיבור בצורה הזו. לפי נתוני היצרן, הסוללה מחזיקה כ-7 שעות.

עיצוב: רוב מוצרי ביטס מתאפיינים בעיצוב צעיר ולא מקושקש מדי, כמו המתחרים. דגם Pill מגיע בעיצוב של כדור אדוויל: מעוגל, ארוך ולא גדול במיוחד. הוא נמכר בצבע שחור, ובחזיתו הלוגו b בצבע אדום עם תאורה אחורית. הלוגו משמש גם כפתור להגדרות שונות.

בשורה התחתונה: מוצר לא זול, עם עיצוב מרשים וסאונד בינוני.

מחיר: 1,000 שקל ברשת באג.

ציון: 7.5.

רמקול של ג'אברה, דגם SoleMate: סאונד מצוין במחיר גבוה

ג'אברה מוכרת בעיקר מדיבוריות הבלוטות' שלה, אבל לאחרונה היא שמה דגש על נושא המוזיקה. דגם SoleMate הוא רמקול נייד ואלחוטי, שנמכר במחיר זהה ל-Pill של ביטס.

סאונד: הסאונד מפתיע לטובה, משום שלמרות שהרמקול גדול, הצליל יחסית עמוק ביחס לקטגוריה, הבאסים מוצלחים והתחושה שלא מדובר בפתרון זול באיכות נמוכה, כמו מתחרים אחרים בשוק.

חיבוריות: את הסולמייט ניתן לחבר בתקשורת האלחוט בלוטות' לכל מוצר תואם או להשתמש בכבל סטריאו המגיע בערכה. לכבל עצמו, יש מקום לאחסון בחלק התחתון של הרמקול, כך שהוא זמין בכל זמן. על-פי נתוני היצרן, הסוללה מחזיקה כ-8 שעות.

עיצוב: בג'אברה הלכו על עיצוב מאסיבי. הרמקול לא קטן במיוחד וגם לא קל. מצד שני, זה עוזר למוצר לא להיראות זול. החלק התחתון, עשוי בתצורה המזכירה סוליה מגומי, המאפשרת למכשיר, לעמוד בצורה יציבה על שולחן.

בשורה התחתונה: לא מדובר ברמקול במחיר זול, אבל הוא נותן פתרון טוב, למי שמחפש מוצר מהסוג הזה.

מחיר: 1,000 שקל.

ציון: 9.