פאנגאיה נדל"ן רוכשת קרקע מדלק נדל"ן תמורת 25 מיליון שקל

השטח כולל 47 דונם על חוף הים שבין עתלית לנווה ים ■ על הקרקע תקים פאנגאיה שכונת מגורים סגורה עם 160 יחידות מגורים הכוללים קוטג'ים ודירות גן גג

פאנגאיה נדל"ן מקבוצת קנדה ישראל הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את זכויות הקרקע בשטח של 47 דונם על חוף הים שבין עתלית לנווה ים מחברת דלק נדל"ן. היקף העסקה עומד על 25 מיליון שקל.

הקרקע נמצאת ברצועת החוף המבוקשת של חוף הכרמל, נחשבת ייחודית מאד בשל קרבתה לים. הקרקע שוכנת דרומית לבסיס השייטת ונושקת למפרץ חוף פסטוראלי ממערב ולחוף ימה של נווה ים לדרומה.

על הקרקע תקים פאנגאיה שכונת מגורים סגורה עם 160 יחידות מגורים הכוללים קוטג'ים ודירות גן גג. השכונה תבנה בסגנון שכונות הנושקות לים כדוגמת ארסוף, קיסריה, ובלו תל אביב. התוכנית אושרה טרם הפקדתה בוועדות המשנה של המועצה הארצית ומיועדת להפקדה בחודש הבא. (פברואר 2013)

מפאנגאיה נמסר שקרקע נדירה זו על חוף הים ובאזור ביקוש הייחודי של חוף הכרמל הכולל תשתיות חינוכיות, קהילתיות מצוינות וגישה נוחה לרכבת ישראל וכביש החוף ממשיכה את האסטרטגיה של איתור והשבחה של קרקעות בעלות ערך מוסף ללקוחותיה. מחירה מוקדמת ללקוחות קנדה ישראל תחל בקרוב.