אפריקה נכסים: מוכרת אחזקותיה בפארק העסקים ברחובות

מוכרת את אחזקותיה בפארק העסקים רחובות לשותפיה בפרויקט חברה מקבוצת אמות השקעות בע"מ וחברה בבעלות עו"ד אפי שפיטלני בתמורה ל-66 מיליון שקל

אפריקה נכסים, מקבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם למכירת אחזקותיה (45%) בפארק העסקים רחובות לשותפיה, בפרויקט חברה מקבוצת אמות השקעות בע"מ וחברה בבעלות עו"ד אפי שפיטלני בתמורה לכ-66 מיליון שקל.

פארק העסקים רחובות, מבנה המיועד לתעשייה, נבנה בשלבים ע"י קבוצת אפריקה ישראל ובנייתו הושלמה לפני כעשור. המבנה כולל למעלה מ-30 אלף מ"ר המיועדים להשכרה והוא מניב כ-12 מיליוני שקלים בשנה (מזה חלק החברה 45%).

היות וכנגד פארק העסקים רחובות לא היתה התחייבות אשראי כלשהיא הרי, שכל המזומנים הנובעים מהעסקה ישמשו לחיזוק מיצובה הפיננסי של אפריקה נכסים.

לפני שבועות מספר השלימה אפריקה נכסים יחד עם שותפיה את מכירת אחזקותיה (40%) בקניון לב תלפיות ועסקה זו תורמת אף היא להגדלת יתרות המזומנים שבידי החברה.

אבי ברזילי, משנה למנכ״ל אפריקה ישראל נכסים אמר כי אפריקה נכסים בהיותה חברה יזמית בתחום הנדל"ן המניב וככזאת היא מממשת נכסים אשר הושבחו על ידה במשך השנים, כחלק מפעילותה העסקית השוטפת.