בבילון זינקה 10.5%: מקדימה פרסום הדוחות לקראת הנפקה

(עדכון) - מקורות בשוק ההון מסרו ל"גלובס" כי בכוונת החברה לצאת להנפקה בוול סטריט לאחר פרסום הדוחות ולכן היא הקדימה את פרסום התוצאות שצפויות ככל הנראה להיות טובות מאוד

מניית בבילון רשמה עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה וריכזה מחזורים ערים. הסיבה נעוצה ככל הנראה בהקדמה יחסית של פרסום תוצאות החברה לרבעון הרביעי ול-2012.

דוחות בבילון יתפרסמו ב-18 בפברואר לעומת סוף פברואר או תחילת מארס - המועד המסורתי בו מפרסמת החברה דוחות.

מקורות בשוק ההון מסרו ל"גלובס" כי בכוונת החברה לצאת להנפקה בוול סטריט לאחר פרסום הדוחות ולכן היא הקדימה את פרסום התוצאות שצפויות ככל הנראה להיות טובות מאוד.

בתחילת החודש פורסמה כתבה על בבילון באתר "רויטרס", לפיה החברה מצפה להמשך צמיחה חזקה בהכנסות השנה בשל כוונתה להציע את הגרסה האחרונה של תוכנת התרגום שלה בחינם. על פי התוכנית, הצעת תוכנת התרגום בחינם צפויה להגביר את קצב ההכנסות.

נזכיר כי הכנסותיה של החברה הסתכמו בתשעת החודשים הראשונים של 2012 ב-121 מיליון דולר לעומת 62 מיליון דולר הכנסות בכל שנת 2011. 94% מהכנסותיה של החברה באות מפרסום.

בנובמבר 2012 הגישה בבילון בקשה להנפיק את מניותיה לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC), כאשר בכוונתה לבצע את ה-IPO בתחילת השנה הנוכחית ולגייס 115 מיליון דולר.