השיחה

מולדבסקי וברגמסקי הפקות בע"מ

במועדון הזאפה בתל-אביב, נערכה אמש הופעה של הזמר האיטלקי אלדו ברגמסקי המוכר גם בשם הבמה מרקו סילנזי. ברגמסקי עורך מסע הופעות בינלאומי - "מרומא באהבה" - וזוכה להצלחה במיוחד בספרד, בפורטוגל, בגרמניה ובסין. ברגמסקי, שהגיע לארץ לשלושה ימים, מצא זמן גם לקפוץ לביקור תיירותי בים המלח. את הזמר ליוו נגנים והזמרת לימור שפירא. מי שמייצגת את הזמר בישראל והפיקה את המופע היא איילה מולדבסקי, עובדת סוציאלית קלינית ורעייתו של איש העסקים בועז מולדבסקי, מבעלי קבוצת מולדבסקי העוסקת ביהלומים, נדל"ן וטכנולוגיה. בני הזוג מולדבסקי הכירו את הזמר לפני כשנתיים במהלך הופעה שלו שהתקיימה בעיר ורונה שבאיטליה. כל הכרטיסים לאירוע אמש נמכרו מראש וחבריה ומכריה של המפיקה התייצבו ליהנות מערב דביק ורומנטי. בין הבאים: אורלי דנקנר, אורנה ברנר, מירה וניר גלעד, גיא ומיכל ברעם, בת שבע בובליל, פנינה רמון ועו"ד נחום פינברג, דני וצילי נוה, יגאל וציפי לנדאו, ציפי וישראל פרל, ציפי ואפרים קונדה, עופרה וישראל רייף, עדן בר טל מנכ"ל משרד התקשורת, פרופ' דני אופנהיים ונוספים.

על מה ידברו המנכ"לים בארוחת הערב אצל אובמה?

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ייפגש היום (ג') בערב עם הנשיא לויד בלנקפיין, מנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן זאקס ומריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, ומנהלים נוספים ובהם ארנה סורנסון ממאריוט; ג'ף סמיסק מחברת האחזקות United Continental; קלאוס קליינפלד מיצרנית האלומיניום אלקואה; גרג בראון ממוטורולה; סטיב קייס מחברת ההשקעות Revolution; ג'ו א'צבריה מפירמת החשבונאות דלויט; מוכתר קנט מקוקה קולה; פול ג'ייקובס מקוואלקום וגרג פייג' מהתאגיד קרגיל. אובמה מתכנן לדון עם המנהלים הבכירים בהורדת הגירעון וברפורמה שהוא מתכנן במדיניות ההגירה לארה"ב הכוללת מתן אפשרות לעסקים לבדוק באופן מהימן אם עובדיהם שוהים בארה"ב באופן חוקי. הפגישות שמתכנן אובמה מעידות על כוונתו לגייס את תמיכתם במהלכים שהוא מתכנן להוציא אל הפועל. יחסיו עם המגזר העסקי התאפיינו בעבר בחוסר יציבות. בשלהי השנה שעברה ניצל אובמה את הגיבוי שזכה לו מבכירים בעולם העסקי כדי ללחוץ על הקונגרס להימנע מליפול מהמצוק הפיסקלי.

שירות רויטרס

בטש וקליין חוגגות עם הסטודנטים

ורד בטש, מנכ"לית הבצפר של חברות הפרסום ורינת קליין מנכ"לית ערוץ HOT בידור ישראלי ניצחו השבוע יחד על חגיגות 7 השנים להקמת הערוץ. בתערוכה שנערכה בנמל תל-אביב הציגו בוגרי קורס הקופי של הבצפר את האינטרפרטציה האישית שלהם לעולם הבידור הישראלי. התייצבו לחגיגה: מודי כידון יו"ר איגוד חברות הפרסום, המנכ"ל יגאל בר און, חיים סלוצקי ודרי שי בעלי סלוצקי אפיקי תקשורת, אדם אבנון מבעלי שלמור אבנון עמיחי, יאיר גלר מבעלי גלר-נסיס-סמסונוב, יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי ונוספים. את הפרסים לשלושת המקומות הראשונים העניקו ירדן הראל וליאון רוזנברג .

פאולקנר מתחייבת

עו"ד ג'רמי לוסטמן, ראש השלוחה הישראלית של פירמת עורכי הדין הבינלאומית הגדולה בעולם DLA PIPER שמתחילה בימים אלו את פעילותה באופן רשמי בישראל, ערך אתמול כנס ראשון בארץ בנושא נדל"ן בינלאומי. אל הכנס, שנערך במלון דן בתל-אביב, הגיעו שגריר בריטניה בישראל מת'יו גולד ושגרירת אוסטרליה בישראל אנדראה פאולקנר. השגרירים האורחים החליפו ביניהם עקיצות הדדיות סביב השאלה מי המדינה הטובה ביותר להשקעה בנדל"ן. בסופו של ויכוח, השגריר גולד הבטיח כי ארצו "תשכב על הגדר" על מנת לאפשר לישראלים את התנאים הטובים ביותר להשקעה, ופאולקנר התחייבה שהטיסה הארוכה מישראל לארצה תשתלם למי שייבחר להשקיע שם. בסוללת המומחים שגייסה הפירמה והביאה לישראל במיוחד לכבוד הכנס: ג'פרי ברקלי המשמש כראש מחלקת הנדל"ן בבנק השקעות גולדמן זאקס בארה"ב, מיקי נורטמן ראש מחלקת נדל"ן בינלאומי באינווסטק ומארק קלאסטר נשיא חברת הייעוץ הבינלאומית קארל מארקס ושות'. את השוק המקומי ייצגו: גדי בן חיים מנהל תחום הנדל"ן בחטיבת ההשקעות בהראל, ליאור מור מנהל תחום הנדל"ן של מנורה מבטחים, הושע גרינפלד מנהל תחום השקעות בנדל"ן בינלאומי בכלל ביטוח ואייל לב ארי מנכ"ל אביב ארלון ועוד.

השף של האליזה בארץ הקודש

הנהלת רשת מלונות פתאל, בראשותו של הבעלים דוד פתאל, השיקה אתמול מחדש את המסעדה המיתולוגית "פרה על הגג" במלון לאונרדו פלאזה ירושלים. המסעדה המקורית החלה לפעול בשנת 1979 והיוותה בשעתו מוקד לעלייה לרגל. בין הסועדים המפורסמים שסעדו בה את לבם: ג'ימי קרטר, פרנסואה מיטראן, הלמוט קוהל, הנרי קיסינג'ר, ועוד. אירוע הפתיחה מחדש כלל ארוחת ערב ישראלית-צרפתית שהוגשה בניצוחם של לא פחות מחמישה שפים: גיום גומז המשמש כשף ארמון האליזה, שלום קדוש, שגב משה, עזרא קדם וגולן ישראלי. שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, הגיע גם הוא לכבד בנוכחותו. באווירת הגורמה המשיך ביגו לערב פתיחת "שבוע הגסטרונומיה הצרפתית בישראל" שנערך בוילה דלאל שבשכונת נווה צדק בתל-אביב. שבוע הגסטרונומיה הינו יוזמה משותפת של שגרירות צרפת בישראל, השף של שגריר צרפת טיבו ברה, המכון הצרפתי בישראל UBIFRANCE והמחלקה הכלכלית של שגרירות צרפת. במסגרתו גויסה נבחרת של 11 שפים מובילים מצרפת אשר הגיעו ארצה כדי להשתתף בחגיגה הקולינארית. נצפו: שר התיירות היוצא סטס מיסז'ניקוב, אלן סבן יו"ר בית הספר ווטל, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, יורם ניצן, השפים הצרפתיים ועוד רבים.

האיים של מוטעי

בחמאם ביפו אירח אמש יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, אירוע לכבוד השקת עונת הקיץ של החברה. הקבוצה תשווק בקיץ הקרוב חופשות למבחר יעדים שהפכו לטרנדים חמים ובהם האיים מלטה וגוזו. נציגים של מותגי מלונאות בינלאומיים, ביניהם, הילטון, אינטר קונטיננטל, רדיסון וקמפינסקי, הגיעו אף הם לאירוע, וניצלו את שהותם בארץ הקודש להכרות ופגישות עם סוכנים ומנהלים מענף התיירות. הם הציגו בפני באי האירוע את החידושים שיציעו מלונותיהם בקיץ הקרוב. בין האורחים שהגיעו, התרשמו וכבר שוקלים גיחה: רמי שביט בעלים של קבוצת המשביר המחזיקה בקשרי תעופה, אלי כהן ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, שחר תורג'מן מנכ"ל הדקה ה-90 ועוד. היום תפסו האורחים עמדות בביתן החברה שהוצב ביריד התיירות המתקיים בגני התערוכה תל אביב.