אטי דה לאון מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש ואופרציה ברייצ'יפ

דה לאון מגיעה עם ניסיון ניהולי עשיר של למעלה מ-18 שנים בחברות בינלאומיות ורב לאומיות

אטי דה לאון מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש ואופרציה של חברת ההיי-טק החרדית רייצ'יפ (Rachip) המתמחה במתן שרותי פיתוח, אימות שבבים, תוכנה ובדיקות במיקור חוץ לתעשיית הסמיקונדקטורז. במסגרת תפקידה אטי תוביל את כל היבטי משאבי האנוש והאופרציה בחברה הכוללת כ-100 עובדות של החברה.

דה לאון מגיעה עם ניסיון ניהולי עשיר של למעלה מ-18 שנים בחברות בינלאומיות ורב לאומיות. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל משאבי אנוש ב-ICQ שבבעלות של חברת MAIL.RU הרוסית. גם בחברות קודמות בהם עברה הובילה דה לאון את מערכי משאבי אנוש כולל בנייה וישום של אסטרטגיות ארגוניות, ניהול ישיר של גיוס צוותים, מערך ההדרכה וניהול הכישרונות והפיתוח הארגוני, רכישות ומיזוגים ועוד.

דה לאון משפטנית ובעלת תואר ראשון במדעי המדינה, מרצה במסגרות שונות, ומייעצת למנהלות משאבי אנוש בתחילת דרכן.

חברת רייצ'יפ (Rachip) בבעלות רחלי גנות, נוסדה בשנת 2007 ומספקת שרותי פיתוח ואימות שבבים במיקור חוץ לתעשיית הסמיקונדוקטור, החברה מעסיקה כ- 100 מהנדסות ומתכנתות חרדיות.ופעילה בשני מרכזי פיתוח בבני ברק ובחיפה. לחברה ניסיון רב בפרויקטים של ASIC, FPGA ,תוכנה ובדיקות-, בין לקוחותיה חברות בינלאומיות וישראליות בתחום השבבים ובהן קיידנס, טאוור-ג'אז, נוקיה-סימנס, מייקרוסמי , סאנדיסק, מלנוקס, סוני ועוד.