בונוס ביוגרופ מקימה מרכז ייצור עצמות - והמניה נוסקת 27%

החברה הודיעה לבורסה כי החלה בהקמה של מרכז ייצור ראשון מסוגו בעולם לייצור עצמות אנושיות ■ צפויה להתחיל בעוד מספר חודשים בניסויים קליניים בבני אדם

בונוס ביוגרופ הודיעה היום (ג') לבורסה כי החלה בהקמה של מרכז ייצור ראשון מסוגו בעולם לייצור עצמות אנושיות, אשר יוקם בפארק מת"מ בחיפה.

על-פי הדיווח, המפעל יכיל 3 אגפים: מרכז לייצור שתלי עצם אנושית, אשר ישמש את החברה בניסויים הקליניים, אותם מתכננת החברה להתחיל בעוד מספר חודשים, מרכז מחקר ופיתוח ומטה מרכזי של הנהלת החברה.

מנכ"ל החברה, ד"ר שי מרצקי, מסר כי "החברה ממשיכה להתקדם כמתוכנן לקראת עריכת ניסויים קליניים בבני אדם, הצפויים להתחיל בעוד מספר חודשים. הקמת מרכז ייצור ראשון מסוגו בעולם לשתלי עצם אנושית, המיועדים להשתלה בבני אדם, תהווה נדבך מרכזי ביישום הטכנולוגיה הייחודית של בונוס ביוגרופ".

על-פי המתוכנן, במחצית הראשונה של שנת 2013, תשלים החברה את הקמת מרכז הייצור הראשון שלה לעצמות אנושיות. עם השלמת הקמתו, יעמוד לרשות החברה כושר לייצור שתלי עצם אנושית ברמת האיכות ובכמות הייצור שתידרשנה לניסויים הקליניים העתידים להתחיל בעוד חודשים ספורים, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים. החברה מתכננת להרחיב בעתיד את מתקן הייצור, כך שלאחר קבלת היתרים לשיווק, יוכל לספק את הכמות שתידרש לייצור מסחרי.