אפל בחרה באפליקציה ישראלית לקמפיין של האייפד מיני

קינטיק הישראלית פיתחה פלטפורמה ליצירת ספרי בישול והוציאה אפליקציית אייפד בשם Look & Cook, שכרגע מאפשרת גישה למתכונים של מאיר אדוני

אפל יצאה בקמפיין חוצות חדש בארה"ב וביפן למכשיר האייפד מיני שהשיקה באוקטובר אשתקד, והפתיעה כשכללה בו תמונה מאפליקציה של חברה ישראלית חדשה בשם קינטיק ארט של אורן הוברמן, עיתונאי לשעבר ב"מעריב" ו"כלכליסט".

החברה פיתחה פלטפורמה ליצירה ועריכה של ספרי בישול דרך טאבלטים והוציאה אפליקציית אייפד בשם Look & Cook, שכרגע מאפשרת גישה לעשרות מתכונים של השף מאיר אדוני ("כתית", "המזללה") כולל צילומי וידיאו, הסברים נרחבים על השלבים השונים בבישול, טיימרים וצילום איכותי של המרכיבים השונים ושל המנה הסופית.

פיצ'ר נחמד באפליקציה כולל פקודות קוליות, שמאפשרות למשתמש בה להעביר קדימה ואחורה את הוראות ההכנה ללא מגע - ומתאים במיוחד כשידי המשתמש שקועות בבישול ואינן נקיות. האפליקציה נמכרת במחיר של 3 דולר בחנות האפליקציות של אפל לאייפד בשפה האנגלית ובשבועות הקרובים גם בעברית.

הוברמן הסביר כי החברה קיבלה מייל מאפל שבו נכתב כי הם אהבו את האפליקציה ורצו להשתמש בה לטובת הקמפיין.

"זה כבוד גדול שחברה כמו אפל מסמנת אותך, שלא לדבר על להופיע בקמפיין בסדר גודל כזה", אומר הוברמן, מנכ"ל וממייסדי החברה. "אנחנו מקווים שזה יסייע לנו לפתוח דלתות ולהשיג דריסת רגל משמעותית בשוק הצומח במהירות של ספרי בישול לטאבלטים".