מחר זה קורה: דנקנר ייפגש לראשונה עם נציגות אג"ח IDB

ה‎‎נציגות באי.די.בי אחזקות, המורכבת מגילעד הוותיקה, אקסלנס והראל, אינה מקבלת גם את המתווה השלישי להסדר חוב שהגישה להם בשבוע שעבר אי.די.בי ■ הנציגות מבקשת עוד להגדיל את הזרמת הבעלים במזומן עם ביצוע ההסדר

לראשונה מאז תחילת הדיונים בין אי.די.בי למחזיקי האג"ח סביב סוגיית הסדר החוב בקונצרן שבשליטת נוחי דנקנר, צפוי דנקנר להיפגש מחר (ג') עם נציגות מחזיקי האג"ח במשרדי החברה במגדלי עזריאלי בתל אביב.

נזכיר כי אמש נחשף ב"גלובס" כי ה‎‎נציגות באי.די.בי אחזקות, המורכבת מגילעד הוותיקה, אקסלנס והראל, אינה מקבלת גם את המתווה השלישי להסדר חוב שהגישה להם בשבוע שעבר אי.די.בי. בפגישה בין הצדדים אתמול הציגה הנציגות את דרישותיה להנהלת החברה, כשהצדדים עדיין רחוקים מהסכמה ביניהם.

עוד נחשף כי הנציגות דרשה להיפגש ישירות עם דנקנר עוד השבוע - דרישה שככל הנראה תתמלא כבר מחר כאמור. בנוסף, ככל הידוע בנציגות האג"ח של אי.די.בי אחזקות מבקשים מהחברה להגדיל את הזרמת הבעלים במזומן עם ביצוע ההסדר, כך שתוכפל ביחס להצעתה האחרונה - שעמדה על 200 מיליון שקל.

‏‏כמו כן, דורשת הנציגות לקבל בהסדר 30% ממניות אי.די.בי אחזקות בנוסף ל-10% ממניות החברה הבת אי.די.בי פתוח. ככל הנראה, בנציגות יסכימו להמיר מניות אי.די.בי פתוח במניות החברה האם במסגרת ההסדר. אי.די.בי אחזקות חולשת כיום על 100% ממניות אי.די.בי פתוח, שמחזיקה בפעילויות העסקיות התפעוליות של הקבוצה.