מיקרומדיק תגייס 14.4 מיליון ש'; המניה מזנקת 8% בבורסה

חברת הביומד תשתמש בכספי הגיוס "למימוש התוכנית האסטרטגית של החברה ולביצוע תוכניות הפיתוח והמסחור המתוכננות, לרבות חתירה לשיתופי פעולה אסטרטגיים"

מניית חברת הביומד מיקרומדיק מזנקת במסחר בבורסה בכ-8% לאחר שחתמה על הסכמי השקעה לגיוס של 14.4 מיליון שקל ממשקיעים קיימים וחדשים. ביולייט, בעלת השליטה במיקרומדיק, תשתתף בגיוס בהיקף של 3 מיליון שקל.

הגיוס יבוצע בהקצאה פרטית בשני מסלולים: במסלול הראשון הקצאה בהיקף של 8.9 מיליון שקל עבור מניות רגילות של החברה במחיר של 1.6 שקלים למניה (נמוך ב-18% ממחיר הבסיס של המניה בבורסה היום).

במסלול השני תהיה הקצאה בהיקף של 2.5 מיליון שקל עבור מניות רגילות של החברה במחיר של 1.8 שקלים למניה (נמוך ב-11% ממחיר הבסיס). במסלול השני יינתנו גם כתבי אופציה שאינם סחירים למימוש למניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 2.5 שקלים לכל כתב אופציה לתקופה של 3 שנים. ביולייט תקבל מניות מיקרומדיק לפי התנאים האלה.

מיקרומדיק עוסקת במחקר, פיתוח, השקעות ומסחור ומנהלת אשכול של חברות בתחום הדיאגנוסטיקה הקשורה למחלות הסרטן, בין השאר על ידי פיתוח ומסחור סמנים המבוססים על מולקולות וגנים שונים. החברה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 45.5 מיליון שקל, יו"ר החברה הוא ישראל מקוב. סוזנה נחום-זילברברג, מנכ"ל ביולייט ודירקטור במיקרומדיק, מנהלת בפועל את מיקרומדיק ביחד עם צוות הנהלת החברה.

נחום-זילברברג אמרה היום, כי "הכסף שיגויס ישמש למימוש התוכנית האסטרטגית של החברה ולביצוע תוכניות הפיתוח והמסחור המתוכננות, לרבות חתירה לשיתופי פעולה אסטרטגיים. היכולת להביא לשוק, בזמן קצר, מוצרים דיאגנוסטיים הממוקדים באבחון מוקדם וטיפול מותאם במחלות הסרטן, הינה בעלת ערך רב".