הערכות: סטלה הנדלר תמונה בשבוע הבא למנכ"לית בזק

מינויה של הנדלר, יו"ר הוט הפורשת, יבוא לאישור הדירקטוריון באסיפה הקרובה ■ הנדלר תחליף את אבי גבאי שהודיע בחודש שעבר על פרישה לאחר 6 שנים

סטלה הנדלר, יו"ר הוט הפורשת, תמונה כבר בשבוע הבא לתפקיד מנכ"ל בזק במקומו של אבי גבאי שהודיע בחודש שעבר על פרישה, כך לפי הערכות. מינויה של הנדלר יבוא לאישור הדירקטוריון באסיפה הקרובה. בחברה לא מסרו תגובה לידיעה.

מינויה של הנדלר לתפקיד מנכ"ל בזק נתקל בהתנגדויות מצב עובדי בזק, חברי הוועד ובכירים נוספים בקבוצה ובדירקטוריון. הטענה היא שעל בעל השליטה שאול אלוביץ' למנות מישהו מתוך הקבוצה לתפקיד המנכ"ל ולא מישהו מבחוץ. ובמקרה של הנדלר, הנחשבת למקורבת לאלוביץ', היא חוצה את הקווים ועוברת לקבוצה מתחרה ללא תקופת צינון ראויה.

הנדלר פרשה מהוט ב-9 בינואר, לאחר פחות משנתיים מאז מונתה לתפקיד היו"ר. היא פרשה בעקבות מחיקת הוט מהמסחר בבורסה והפיכתה לחברה פרטית, ולאחר שהגיעה למסקנה כי במבנה החדש יהפוך תפקידה להרבה פחות משמעותי. לפני הוט, הנדלר כיהנה כמנכ"לית 012 סמייל במשך 8 שנים.

הנדלר תחליף, כאמור את גבאי, שהודיע ב-20 בינואר על התפטרות מפתחיעה מתפקידו, לאחר כהונה בת 6 שנים. גבאי יישאר בתפקידו חצי שנה נוספת, ולאחר מכן יפרוש לטובת אתגרים חדשים. גבאי הסביר כי חש מיצוי וכי לאחר תקופה כה אינטנסיבית מוטב לפנות את התפקיד למנהלים חדשים שימשיכו בעשייה.