תערוכת הסלולר: סוני מובייל מכריזה שוב על האקספריה Z

סוני מובייל החליטה לא להכריז על שום מוצר חדש בתערוכת MWC בבברצלונה, אלא להציג את שתי ההכרזות הקודמות שלה מחודש ינואר

תערוכת הסלולר MWC נפתחה הבוקר בברצלונה עם מסיבת העיתונאים של חברת סוני מובייל. החברה החליטה לא להכריז על שום מוצר חדש, אלא להציג את שתי ההכרזות הקודמות שלה מחודש ינואר.

דגם הפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) הראשון של סוני - אקספריה Z כולל מסך מגע בגודל 5 אינץ' וברזולוצייה של 1920 על 1080 פיקסל, Full HD. המעבד הוא מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, סוללה חזקה בהספק של 2300 מילי אמפר, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס ומצלמה עם חיישן של 13 מגה פיקסל.

צילום הווידיאו בטלפון תומך בטכנולוגיה HDR המשלבת מספר חשיפות ליצירת התמונה הטובה ביותר. הדגם הזה גם פועל על רשתות מדור 4 (LTE). מלבד זה, המכשיר עמיד לנזקי מים קלים וממוגן מפני חול.

קונימאסה סוזוקי, נשיא ומנכ"ל סוני מובייל החדש, הופיע באחת הפעמים הראשונות שלו מול התקשורת העולמית: "השנה שעברה היתה עמוסה מאוד בשבילי, כאשר 2013 תהיה שנה פורצת דרך בשבילנו. אנחנו נוציא מכשירים מנצחים ונגביר את קצב המכירות. הצלחנו כבר להשתפר בכל הפרמטרים האלו", אומר סוזוקי, כאשר לדבריו השקת ה-Z היא אבן דרך בחברה.

מותג מאוחד

"איחדנו את כל מוצרי הסמארטפונים והטאבלטים שלנו תחת המותג אקספריה", אומר קאזו היראי, נשיא ומנכ"ל סוני. "יש לנו כבר מוצרים שהצרכנים נלהבים לקבל". הטאבלט אקספריה Z, כבר הושק בשוק היפני, כאשר הוא מתוכן לצאת במדינות נוספות בעולם החל מהרבעון השני של השנה. "מדובר בטאבלט הקל בעולם", אומר סוזוקי. הטאבלט מגיע בעובי של 6.9 מ"מ ובמשקל של פחות מ-500 גרם. הוא כולל מסך בגודל 10.1 אינץ' ומעבד מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-2 ג'יגה זיכרון של סנפדרגון.

הטאבלט מציע אפליקציה המקשרת אותו ללוח השידורים של הטלוויזיה. כך שניתן לבדוק מה מה קורה על מסך הגדול ולבחור תוכניות להצגה וביקורות גולשים על התוכניות. כמו כן, יש לו גם אפליקציית שלט רחוק אוניברסלי למסכי טלוויזיה.

הכותב הוא אורח חברת סוני מובייל בתערוכה