תערוכת הסלולר: מכשירי סמסונג גלקסי ברמות מחיר בינוניות

עוד לפני ההכרזה על הגלקסי S4, סמסונג מציגה את בברצלונה את דגם ה"גלקסי אקספרס", והגלקסי Xcover 2

סמסונג בנתה את אחד הביתנים הכי גדולים בתערוכת הסלולר בברצלונה (MWC), אולם את ההכרזה הגדולה שלה - גלקסי S4 היא שומרת לאירוע פרטי שייערך באמצע החודש הבא בניו יורק. בינתיים, החברה הדרום קוריאנית הציגה למבקרים בברצלונה דגמים חדשים מסדרת הגלקסי שלה. לא מדובר במכשירי דגל, אלא יותר בטלפונים שיימכרו ברמות מחיר בינוניות.

דגם "גלקסי אקספרס" מציע מהירות תקשורת גבוהה ברשתות דור 4 מסוג LTE שלא פעילות בישראל, אבל הוא כולל גם תמיכה לרשתות חלשות יותר. המסך שלו מגיע באיכות טובה בטכנולוגיית Super AMOLED Plus בגודל 4.5 אינץ' והמעבד הוא כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה הרץ. המצלמה מגיעה עם חיישן 5 מגה פיקסל, הסוללה היא בהספק נאה מאוד של 2000 מילי אמפר, עובי המכשיר עומד על 9.3 מ"מ והמשקל הוא 139 גרם.

מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד של גוגל בגרסת ג'לי בין 4.1, הכוללת את ממשק המעטפת של סמסונג.

הדגם השני שסמסונג הציגה הוא הגלקסי Xcover 2. מדובר בסמארטפון שקיבל עיצוב קצת יותר מחוספס משאר מכשירי הגלקסי, שמגיעים בעיצוב נקי ועדין. מדובר במכשיר שמיועד לאנשים שעושים פעילויות ספורט שונות ומעוניינים בטלפון ממוגן יותר מהדגמים הרגילים של סמסונג. ההגנות כוללות מיגון נגד אבק וחול וגם שימוש במים עד לעומק של 1 מטר למשך חצי שעה. בסמסונג מספרים שאפשר לצלם איתו בקלות תמונות מתחת למים.

גם הדגם הזה מגיע עם אנדרואיד ג'לי בין, מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, מצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל, מסך בגודל 4 אינץ', סוללה בהספק של 1700 מילי אמפר, עובי של 12 מ"מ ומשקל של 148.5 גרם.