הוט תשדרג את מהירויות הגלישה ל-100 מגה - בחינם

זאת ללקוחות חבילות הטריפל ■ לרגל ההשקה, הוט תעניק בחינם למשך שנה אינטרנט 100 מגה ל-10,000 המצטרפים הראשונים ■ לקוח שלא מעוניין בחבילת הטריפל יוכל לקבל גלישה של 100 מגה במחיר של 139 שקל לחודש

חברת הוט הודיעה היום (ב') על מהלכים חדשים בשוק האינטרנט: פריסת סיב אופטי ושדרוג מהירויות הגלישה ללקוחות בחינם. הפריסה תהיה בערים ראשון-לציון, באר-שבע, נתניה, חיפה ושוהם, והוט תשקיע כחצי מיליארד שקל בפרויקט שיסתיים, לפי המנכ"ל הרצל עוזר, בתוך 4 שנים.

המהלך השני עליו הכריזה החברה הוא האצת המהירות בחבילות הטריפל בחינם ללקוחות. זאת, בדומה לשדרוג המהירויות עליו הכריזה לאחרונה בזק.

לפי הוט, כל מי שמנוי על חבילת טריפל וגלש עד כה במהירות נמוכה, ישודרג למהירות של 12 מגה, 30 מגה או 100 מגה, זאת בהתאם לחבילה. בפועל, מדובר במעל 70% מלקוחות החברה המנויים על שירותי הטריפל.

לרגל השקת המהלך, החברה אף תעניק בחינם אינטרנט במהירות 100 מגה למשך שנה ל-10,000 המצטרפים הראשונים. לקוח שלא מעוניין בחבילת הטריפל, יוכל לקבל מהירות גלישה של 100 מגה במחיר של 139 שקל לחודש.

המהלך החדש יתבצע בהתאם למדרגות הבאות: מי ששילם עבור 5 מגה (מהירות שתבוטל מעתה) יקבל מעתה 12 מגה, מנויי 12 מגה ישודרגו למהירות של 30 מגה, ומ-30 מגה תעלה המהירות ל-100 מגה, במחירים הנעים בין 199ל-349 שקל לחבילה (ראו טבלה).

אלה שמלכתחילה שילמו תעריף גבוה עבור מהירות 100 מגה, יזכו להנחה של 50 שקל בחבילת ה"טריפל פרימיום" - מ-499 שקל ל-449 שקל.

תמורה לצרכן?

המהלך הגורף עשוי בהחלט לספק תמורה לצרכנים רבים שמנויים היום על חבילות הטריפל, שישלמו אותו מחיר על מהירות גבוהה יותר. כמו כן, הוא נותן מענה מאתגר למהלך של בזק, שכולל שדרוג גורף למהירות של 15 מגה בלבד.

עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון: ראשית, כל הלקוחות שלהם חבילות טריפל ישנות שחורגות מהתמחור הנוכחי לא ישודרגו במסגרת החבילה, אלא יצטרכו לעבור מיוזמתם לאחת מחבילות הטריפל החדשות. ההצטרפות מוגבלת לשבועיים עד 16 במארס. שנית, המהלך מכוון כאמור בעיקר ללקוחות הטריפל - מוצר שהוט מנסה לשווק בכל פלטפורמה אפשרית.

מי שיעדיף להישאר מנוי על שירותי האינטרנט בלבד, או על הרכב אחר של שירותי תקשורת שלא כולל את כלל שירותי החברה, לא יוכל לקבל רמת מהירות גבוהה יותר, אבל כן יוכל להתחבר ל-100 מגה במחיר מופחת, כאמור.

וכמובן, כדרכם של מבצעים, גם למבצע הקיים יש תאריך תפוגה - במקרה הזה שנה. כמה יעלה המחיר בתום התקופה? בהוט לא ידעו לספק היום תשובות וטענו כי לרוב המחיר לא עולה בהרבה, וכי "ממילא לקוחות עוברים ממבצע למבצע".

בפועל, לפי תקנון החברה, מרכיבי חבילת הטריפל יפורטו למחיר המחירון של כל שירות בנפרד, במקרה שלא נרכשה חבילת מבצע חדשה.

עם זאת, לפי התקנון הרשמי המפורסם באתר החברה בנוגע לחבילות הטריפל, הוט רשאית לעדכן את המחיר החודשי על-פי שיקול-דעתה, בשיעור של עד 10 שקלים או בשיעור עליית מדד המחירים לצרכן.

כך או כך, כדאי לזכור כי גם מחירי הטריפל הרשמיים הם לא המילה האחרונה לצרכן שחפץ בחיסכון. לקוחות שיבחרו להתחבר דרך אתר האינטרנט יזכו לתעריף מוזל.

הוט
 הוט

חבילות גלישה
 חבילות גלישה