הטיפ היומי: חברת היי-טק ישראלית במיצוב הטוב ביותר

דניאל מירון מ-RBC ממליץ "תשואת יתר" על אמדוקס במחיר יעד של 40 דולר

חברת אמדוקס נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 5.9 מיליארד דולר. החברה, שבניהולו של אלי גלמן, מעסיקה כ-20 אלף איש ברחבי העולם, והיא מספקת פתרונות תוכנה לספקיות תקשורת בתחומי הבילינג (גבייה), ניהול ושירות לקוחות.

בשבוע שעבר התקיימה בברצלונה תערוכת הסלולר MWC, ובה נפגשנו עם בכירים בתחומי ה-BSS וה-OSS - מערכות תמיכה עסקיות ותפעוליות לספקיות תקשורת; פגישה שהובילה אותנו לאופטימיות זהירה בנושא.

אנו מעריכים שתימשך צמיחה חד-ספרתית בתעשייה, על רקע אפשרות לגידול בהוצאות של ספקיות התקשורת. נראה שספקיות התקשורת ממשיכות לחפש דרכים לשפר את חוויית הלקוח, להגדיל את ההכנסות ולהקטין את העלויות שלהן.

מספר "כיסים" בתעשייה צומחים בקצב מהיר יותר, והם כוללים את תחום מחשוב הענן וה-SaaS (תוכנה כשירות); תחום הבילינג בזמן אמת; וכן השווקים המתעוררים - אמריקה הלטינית, אסיה, מזרח אירופה ואפריקה. במקביל, התחרות בשוק ה-BSS וה-OSS גוברת. יש מספר שחקנים, שרודפים אחרי אמדוקס ואחרי חברות מבוססות בשוק, כמו אריקסון, אורקל, CSG וקומברס. NEC הופכת לשחקנית בתחום בעקבות רכישת Convergys.

בסך הכול התעשייה נשארת יציבה, והצפי שלנו הוא לצמיחה צנועה. שולי הרווח של השחקנים בתחום צפויים להיות יציבים, אך להערכתנו, ייתכן שהתחרות הגוברת תפגע בהתרחבות שולי הרווח. אנו סבורים שאמדוקס נמצאת במיצוב הטוב ביותר בתעשייה, אך חברות אחרות, ובהן קומברס, מתחרות על נתחי שוק בעזרת הצעות משופרות ללקוחות.

אמדוקס ו-NeuStar (סימול: NSR) הן שתי החברות המומלצות ביותר בתחום, בזכות השיעור הגבוה של הכנסות חוזרות וההחזר לבעלי המניות.

קומברס מציעה סיכון גבוה יותר לצד סיכוי גבוה יותר, בכפוף להצלחתה בביצועים ברבעונים הבאים.

המלצתנו על אמדוקס היא "תשואת יתר" במחיר יעד של 40 דולר - 9.4% מעל מחיר השוק. נציין, שהמלצתנו על קומברס (סימול: CNSI) היא "תשואת שוק" במחיר יעד של 34 דולר - 25.7% מעל מחירה הנוכחי.