YouPhone במבצע לפסח: 10 ש' לחודש, ללא הגבלה

חברת הסלולר מציעה מסלול ללא הגבלה הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-10 שקלים בלבד ל-3 חודשים ■ לאחר מכן יעמוד מחיר המסלול על 79 שקלים

לאן זה עוד יכול לרדת? חברת הסלולר YouPhone יוצאת במהלך רחב היקף לקראת חג הפסח, במסגרתו תציע החברה לזמן מוגבל ללקוחות כל החברות הן בניוד קו והן למצטרפים חדשים מסלול ללא הגבלה, הכולל שיחות, הודעות ו-1 ג'יגה גלישה ב-10 שקלים בלבד ל-3 חודשים למצטרפים באתר, וחודשיים למצטרפים בחנויות המכירה ובמוקד הטלפוני (בתוספת 10 שקלים נוספים ניתן להגדיל את נפח הגלישה ל GB3).

לאחר מכן יעמוד מחיר המסלול על 79 שקלים ומטה, המחיר הזול בישראל. המבצע מוגבל בזמן ומיועד למצטרפים חדשים עד סוף מארס.

במסגרת המהלך, YouPhone מאפשרת ללקוחותיה לזכות בעגלת קניות חג בשווי של אלף שקל למימוש באמצעות רב תו. ההגרלה תבוצע בכל יום חול בין תאריכים 5 במארס עד ה-21 במארס.

מנכ"ל החברה אריאל שרייבר ציין כי "אנו יוצאים בחג הפסח במבצע המחדד את המודל הייחודי שלנו המבוסס על הטריפל של סלולר-קניות-דלק. היה לנו חשוב להעניק ללקוחותינו הטבות משמעותיות מאוד דווקא בחג הפסח כשההוצאות המשפחתיות גבוהות במיוחד ולכן יצאנו בקונספט שונה שבו כל הלקוחות שלנו יכולים לזכות בכל יום בעגלת קניות לחג בשווי של אלף שקל, וזאת בנוסף להטבות הקבועות מהן לקוחותינו נהנים".