רענון נהלים: גם קומברס אוסרת על עבודת עובדים מהבית

עובדי החברה קיבלו אתמול מייל מסמנכ"ל משאבי אנוש בחברה: עבודה יחדיו כצוות היא המפתח להצלחה שלנו; מהעובדים מצופה לעבוד מהמשרדים המקומיים

לאחר שמנכ"לית יאהו מאריסה מאייר אסרה על עבודה מהבית - ועוררה סערה - מבקשים בחברת קומברס לרענן נהלים ולחייב את עובדי החברה לעבוד ממשרדי החברה.

במייל שנשלח אתמול (ב') לעובדי החברה מטעם סמנכ"ל משאבי האנוש נכתב:

עובדים יקרים,

עבודה יחדיו כצוות היא המפתח להצלחה שלנו. עבודת צוות, ערך ליבה של קומברס, מוגדרת כתהליך עבודה במשותף עם קבוצת אנשים במטרה להשיג מטרה.

כאשר אנו בונים את התרבות שלנו של עבודת צוות, אנחנו צריכים את השתתפותכם. אנחנו מוצאים כי מספר עובדים אינם באים באופן רגיל למשרדים. עובדי קומברס מתבקשים לעבוד ממשרדי קומברס המקומיים. חשוב לתקשר עם הקולגות בעבודה ועם המנהלים. זמן פנים מול פנים חשוב - הוא עוזר לבנות אמון.

לעובדים קיימים שאינם מצויים במרחק הגיוני מהמשרדים, לא יהיה שום שינוי בתנאי העבודה. מכל השאר מצופה לעבוד מהמשרד אלא בזמני נסיעות, פגישות עם לקוח או עבודה במקום הלקוח.

אישור לעבודה חריגה מהבית, לאחר נסיעת לילה לדוגמה, תאושר על ידי מנהל. כל הסדר אחר ידרוש את אישור של מנהל הקבוצה המקומית או את אישורה של סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה.

אנחנו מודעים לעבודה כי ההסדר הזה מנוגד למה שחברות אחרות מאפשרות, אבל אנחנו מאמינים כי זו החלטה טובה לקומברס לשם צמיחה ורווחיות עתידיים.