אנליסט: "בבילון פספסה את רכבת ההנפקה"

בני דקל מבנק אגוד: "התחנה הבאה - אם תגיע - תהיה רק בעוד 4-6 חודשים" ■ ממשיך להמליץ אל בבילון ב"תשואת שוק" ומוריד את מחיר היעד ל-40 שקל למניה

"רכבת ההנפקה של בבילון פספסה את התחנה, והתחנה הבאה - אם תגיע - תהיה רק בעוד 4-6 חודשים", כך כותב היום (ה') האנליסט בני דקל מבנק אגוד, על מניית בבילון. דקל ממשיך להמליץ על בבילון ב"תשואת שוק" ומוריד את מחיר היעד ל-40 שקל למניה.

"אנו חושבים שכדאי להמתין לקבלת אינדיקציות על שיעור החשיפה של בבילון באינטרנט על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי המלצות ההשקעה בחברה", סיכם דקל.

באגוד מציינים כי באחרונה חלו תמורות בשוק החיפושים באינטרנט ובראשן שינוי מדיניות גוגל, אשר הובילו לחששות המשקיעים מפני המשך יכולת החברות בתחום לצמוח: "חששות אלה הובילו לירידה בשווי החברות ולשינויים ברעה בתמחור הסקטור", מסבירים.

דקל מציין כי החברות בסקטור נסחרות בממוצע מכפילי EV/EBITDA של 5.5 ומכפיל נקי של 10 בעוד לפני שנה הן נסחרות במכפילי EV/EBITDA של 11-12 ובמכפיל נקי של 18-25.

"אנו מעריכים בשלב זה, כי השוק האמריקני לא יהיה מוכן לתת שווי גבוה יותר מהשווי הסחיר בישראל", אמר דקל. "תמורות אלה מובילות אותנו להערכה כי רכבת ההנפקה של בבילון 'פספסה את התחנה'.