רשת משקפי השמש קרולינה למקה יוצאת בקמפיין קיץ בכיכובם של בר רפאלי וציון ברוך. הקמפיין יעלה בהיקף השקעה של כ-5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום y&r ישראל.
הרשת מונה 33 סניפים ברחבי הארץ ועתידה לפתוח עד סוף השנה שמונה סניפים חדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.