רוני אלרואי ימונה כמומחה בהסדר באלביט הדמיה

ל"גלובס" נודע כי כונס הנכסים הרשמי החליט להמליץ לבית המשפט המחוזי בת"א למנות את רו"ח אלרואי למומחה שילווה את הסדר החוב בחברת אלביט הדמיה

ל"גלובס" נודע כי כונס הנכסים הרשמי החליט להמליץ לבית המשפט המחוזי בת"א למנות את רו"ח אלרואי ולא את רו"ח יואב כפיר, המועמד המוביל עד כה, למומחה שילווה את הסדר החוב בחברת אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר.

אלרואי בן 45, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. לפני כן כיהן כסמנכ"ל הכספים של בית ההשקעות כלל פיננסים, חשבונאי ראשי באגף החשב הכללי במשרד האוצר ומנהל מחלקה מקצועית במשרד רואי החשבון סומך-חייקין.

נקודה מעניינת - בשנת 2009 לאחר שסיים את תפקידו בכלל פיננסים, התמנה לשותף בכיר בחברת הייעוץ הכלכלי גיזה-זינגר-אבן, שגם מלווה היום את הסדר החוב באלביט הדמיה . במסגרת עבודתו בגיזה-זינגר-אבן ניהל את פעילותה מול הרגולטורים והמשקיעים המוסדיים.

אלביט הדמיה נקלעה למשבר תזרימי קשה והיא אינה יכולה לעמוד בהחזר חובותיה בזמן ובמיוחד למחזיקי האג"ח שלה - חוב של 2.5 מיליארד שקל. במקביל פועל בנק הפועלים להשתלט על מניות השליטה בחברה בגין חוב של זיסר כלפיו בגובה של כ-1 מיליארד שקל.