טאואר: חוזים עם פוטנציאל הכנסות של מאות מיליוני ד' בשנה

טאואר זכתה במספר פרויקטים בשוק השבבים עבור טלפונים חכמים ומחשבים ניידים ■ לפי הערכות, ההכנסות ב-2013 יסתכמו בעשרות מיליוני דולר, ב-2014 ואילך מעל 100 מיליון דולר, ובשנים הקרובות מאות מיליוני דולר בשנה

חברת טאואר מודיעה היום (ב') כי זכתה במספר פרויקטים של לקוחות בשוק ה-FEM (ה-Front-End Module) - שבבים עבור סמארטפונים ומחשבים ניידים. לפי הערכות בשוק, תחום זה מכניס לטאואר עשרות מיליוני דולרים בשנה והחברה הגדילה את נתח השוק שלה בתחום.

לפי הערכות, ההכנסות של טאואר ב-2013 מהחוזים החדשים יסתכמו בעשרות מיליוני דולר, ב-2014 ואילך יגדלו למעל 100 מיליון דולר מהפעילות בתחום, וב-3-4 השנים הבאות ההכנסות יצמחו עד למאות מיליוני דולר בשנה. לטאואר-ג'אז קיימים מעל 50 פרויקטי לקוחות בשוק ה-FEM המספקים לה נתח משמעותי בשוק זה. שוק הטלפונים מבוססי FEM צפוי להכפיל עצמו ל-10 מיליארד דולר עד שנת 2017.

החוזים החדשים הם בטכנולוגיה של טאואר שמאפשרת אינטגרציה של תדרי רדיו בהתקנים ניידים כגון מתגי אנטנה, מקלטי אנטנה, מתגי גיוון, בקרים, מגברי רעש נמוך (LNAs) ומגברי כוח (PAS). הפלטפורמה הזו מחליפה את טכנולוגיית ה-GaAs הקיימת והיקרה יותר שבה פעלו עד היום. הטכנולוגיה של טאואר מספקת ביצועים דומים לאלה של ה-GaAs, אבל ב-40% מהעלות ועם יכולת לתכנון מחודש ושילובים שלא ניתן היה לעשות לפני כן.

ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, אמר היום כי "החברה נמצאת כיום בעמדה ייחודית המאפשרת לה לענות בהצלחה על הטרנדים הקיימים בשוק, תוך השגת נתחי שוק משמעותיים - וזאת על ידי התמקצעות הן בטכנולוגיות דיגיטליות והן בטכנולוגיות אנלוגיות. מגמות השוק יוצרות הזדמנויות לטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות כגון אלו המסופקות על-ידי טאואר-ג'אז".