פעילת השמאל ששמחה על מות הטייסים: "רוצחים במדים"

פעילת השמאל הקיצוני נועה שיינדלינגר, שהביעה שמחה מחליאה בפייסבוק על מותם של שני הטייסים אתמול, לא מהססת לנבל פה על ההרוגים ומרוצה מהאיומים על הוריה: "גם אבי ואמי בבונים מהימין הקיצוני"

תגובות נזעמות בפייסבוק לסטטוס של פעילת השמאל הקיצונית נועה שיינדלינגר, שכתבה "חדשות טובות" על מותם של 2 טייסי חיל האוויר שנהרגו אתמול במסוק שהתרסק בדרום.

"עשית לשמאל שירות דב. אני גם שמאלן ולא שמח גם כשמתנחלים מתים. אף אחד לא צריך למות", כתב אחד המגיבים. שיינדלינגר הגיבה: "הקורבנות שלהם בעזה גם היו הורים לילדים".

"אז כל מי שהוא לא כמוך זוכה לגזר דין מוות?", שאל מגיב אחר, והיא השיבה: "ממש לא. במקרה הזה מדובר בטייסים, רוצחים עם כנפיים, שהיו בטיסת אימונים שתרגלה מתקפה או אולי חיסול ממוקד. שלא לדבר על כך שיותר מסביר שהשתתפו בטבח בעזה בנובמבר".

שיינדלינגר המשיכה וכתבה: "אני לא בענייני הומניזם, אני בענייני מאבק אנטיקולוניאלי. אני גם מסרבת לשחק את המשחק הפוליטי הציוני שייצר לעצמו מפה פוליטית פיקטיבית שיש עליה 'ימין' ו'שמאל'... לגבי הטייסים - פשעיהם ידועים לכול... להתנצל בפני מי? החיילים החולירות? גם לא בעינויים!... החולירות רצחו בחור נוסף ליד חברון. טפו עליהם".

שיינדלינגר תקפה בחריפות את הטייסים וכתבה: "אלו לא סתם 'בני אדם'. אלה רוצחים במדים". על הוריה היא כתבה: "הם גזענים איומים, תומכי כיבוש ושונאי ערבים". עוד היא כתבה: "אני שונאת גזענים (ציונים) ולא, אין שום סימטריה או דימיון בין השניים".

שיינדלינגר כתבה גם כי "לכל הבבונים מהימין הקיצוני שמתקשרים להורים שלי ומאיימים: מעבר כמובן לפליליות שבמעשה, סתם שתדעו שההורים שלי ציונים ימנים קיצונים גזענים כמוכם, אבל התוצאה המאוד סבירה של האיומים שלכם היא שהם יבינו עם מי יש להם עסק ויזוזו קצת לכיוון שלי".

הפוסט של נועה שינדלינגר בפייסבוק / מתוך: צילום מסך
 הפוסט של נועה שינדלינגר בפייסבוק / מתוך: צילום מסך