כלל פיננסים מעמיקה את ההפסדים - 3 הבכירים חוגגים

כלל פיננסים העמיקה הפסדיה ב-2012 ל-127 מיליון שקל, אך המנכ"ל יורם נוה השתכר 2.49 מיליון שקל ■ ההכנסות ממגזר הנוסטרו עלו ל-35.3 מיליון שקל, ההכנסות ממגזרי השירותים וניהול התיקים רשמו ירידה

כלל פיננסים מסכמת היום (ה') שנה עגומה של העמקת הפסדים: 127 מיליון שקל לעומת הפסד של 98 מיליון שקל ב-2011 (נובע ברובו ממימוש פעילויות).

ההכנסות ממגזר הנוסטרו בשנה החולפת רשמו עלייה ל-35.3 מיליון שקל אך ההכנסות ממגזר שירותים פיננסים רשמו ירידה של 20% ל-51.3 מיליון שקל. ההכנסות ממגזר ניהול התיקים וקרנות הנאמנות רשמו ירידה של 12% ל-135.3 מיליון שקל.

נכון לסוף 2012, סך הנכסים המנוהלים עמד על 19.9 מיליארד שקל: קרנות הנאמנות 10.3 מיליארד שקל ושווי התיקים המנוהלים - 9.6 מיליארד שקל.

על אף המשך התוצאות העגומות, הבכירים המשיכו לחגוג: המנכ"ל יורם נוה השתכר 2.49 מיליון שקל, מהם בונוס בגובה 521 אלף שקל. 2 המנכ"לים בחברה הבת כלל ברוקראז, רונן ויסרברג ונאור אל-חי, גרפו 3.65 מיליון שקל ו-2.2 מיליון שקל, בהתאמה.

נוה ציין עם פרסום הדוחות כי "כלל פיננסים ביצעה שורת עסקאות בתקופה האחרונה ביניהן מכירת טיטניום ומכירת פעילות התיקים והקרנות לחברת הראל אשר עיקר מטרתן היה שירות החוב של החברה. עם השלמת העסקה למכירת פעילות הקרנות והתיקים להראל, יתרת המזומנים של החברה תגדל משמעותית ותשמש את החברה לטובת פירעון התחייבויותיה".

עוד אמר נוה כי "על אף ההפסדים שרשמה החברה מהעסקאות שבוצעו מייעדת החברה חלק מהתמורה מהעסקאות האמורות לטובת עובדיה. הנהלת החברה פועלת להשלמת העסקה עם הראל לטובת כל המעורבים תוך שהיא עושה ככל שניתן לשם הבטחת עתידם התעסוקתי של עובדיה. אני מעריך כי באם הועד והעובדים ימשיכו להתנהל באחריות, מרבית עובדי החברה יקלטו במקומות עבודה חלופיים ובתנאים הוגנים".