בלידר שוקי הון אופטימיים: קנו פלוריסטם - תזנק ב-62%

בלידר שוקי הון מפרגנים היום לפלוריסטם ומעלים את מחיר היעד של מניית החברה ל-5 דולרים מ-4.2 דולרים בהמלצת "קנייה", פרמיה של 62% על מחיר הנעילה בסוף השבוע בוול סטריט

בלידר שוקי הון מפרגנים היום (א') לחברת פלוריסטם ומעלים את מחיר היעד של מניית החברה ל-5 דולר מ-4.2 דולר בהמלצת "קנייה", פרמיה של 62% על מחיר הנעילה בסוף השבוע בוול סטריט.

האנליסטית סבינה פודבל מסבירה כי במהלך החודשים האחרונים דיווחה החברה על מספר התפתחויות חשובות הן בצד הקליני ובהן בצעד התפעולי/עסקי. האירועים הבולטים להערכת לידר שוקי הון היו תחילת שני ניסויים קליניים חדשים (IC ופגיעה בשרירים), התקשרות בשיתוף-פעולה עם ה-NIH, טיפולי חמלה מוצלחים והשלמת הקמת מתקן הייצור החדש.

פודבל מסבירה כי אבני-הדרך העיקריות שצפויות בשנת 2013 הינן סיום גיוס חולים בניסוי בפגיעה בשרירים, עדכונים בקשר לניסוי פייז 2/3 המתוכנן בהתוויית ה-CLI, התקדמות לניסויים קליניים בהתוויות הקשורות לתפקוד לקוי של מח עצם ואפשרות לקבלת אישור ה-FDA לפייז 2/3 בבירגר.

"אנחנו ממשיכים להיות אופטימיים לגבי החברה והפוטנציאל הגלום בה, ומאמינים כי הטכנולוגיה הייחודית שלה לריבוי התאים מקנה לה יתרון יחסי על פני המתחרים, הן בהיבט איכות התאים והן בהיבט עלויות הייצור.

עם זאת, הדרך לאישור המוצרים עדיין ארוכה, וקיימת אי-ודאות. למרות ההתפתחויות החיוביות שיש לאחרונה בחברה, הדרך לקבלת אישורים לשיווק עדיין ארוכה להערכתנו. בהתחשב באופי החדשני של המוצרים, ייתכנו התפתחויות בלתי צפויות ואף עיכובים ביחס לתוכניות המקוריות", כותבים בלידר שוקי הון.