החל המירוץ לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת

המנכ"ל עדן בר טל הודיע לשר התקשורת גלעד ארדן שהוא מתכוון לפרוש ■ בר טל מתכוון להקים קרן השקעות בתחום הטכנולוגיה

מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל מתכוון לפרוש מתפקידו ולהקים קרן להשקעות בטכנולוגיה.

ל"גלובס" נודע שבר טל הודיע לשר התקשורת גלעד ארדן על תוכניותיו, אך הוא יישאר בשבועות הקרובים בתפקידו ויעניק לארדן את הזמן להיכנס לעניינים במשרד ולגבש את הצוות שלו.

בר טל החליט לפרוש כבר לפני מספר חודשים ורק בשבועות האחרונים תוכניתו להקמת קרן השקעות החלה להיוודע לסובבים אותו. בר טל עסק בנושאי השקעות עוד בטרם הגיע למשרד התקשורת, במסגרת בנק השקעות פרטי שהתמחה בנושא.

הוא מונה לתפקידו כמנכ"ל המשרד חודשים ספורים אחרי כניסתו של שר התקשורת הקודם משה כחלון, והיה שותף בכל הרפורמות שנעשו בשוק התקשורת בשנים האחרונות.

השר ארדן החל ביום חמישי האחרון בפגישות עם ראשי משרד התקשורת כדי ללמוד את התחום. הפגישות נערכו ברצף וארדן הספיק לשוחח כמעט עם כל הסמנכ"לים ושמע סקירות על הנעשה בתחומם ועל הנושאים שנותרו פתוחים ושיש לסוגרם.

ההודעה על עזיבתו הצפויה של בר טל כבר מעוררת גלי שמועות בשוק לגבי מועמדים אפשריים אך בסביבתו של ארדן אומרים שהוא לא החל לעסוק בכך. לתפקיד מנכ"ל המשרד יש חשיבות רבה בהצלחתו של שר תקשורת וזאת במיוחד על רקע העובדה שארדן קיבל על עצמו גם את ניהול המשרד להגנת העורף. בר טל אמר בתגובה כי הוא אינו מתכוון למסור פרטים או לעסוק בתוכניותיו העתידיות כל עוד הוא בתפקידו במשרד התקשורת.