יאיר לפיד בסדרת פגישות עם בכירי משרד האוצר: מודאג מהנתונים הכלכליים שמוצגים לפניי

את הדברים אמר שר האוצר במהלך סדרת פגישות שקיים מאז שעות הבוקר עם בכירים במשרדו ■ "עדיין לא התקבלו החלטות מפורטות לגבי הצעדים הכלכליים הנדרשים" ■ לפיד הביע דאגה גם ממספר החרדים והערבים בשוק העבודה

שר האוצר יאיר לפיד קיים מאז שעות הבוקר סדרת דיונים מרתוניים נוספים עם ראשי האוצר שנמשכו עד לשעות הצהריים המאוחרות. לפיד אמר כי בנוסף לתמונת האוברדראפט הקשה העולה מנתוני התקציב, הוא מודאג משיעורי ההשתתפות הנמוכים של החרדים והערבים בשוק העבודה. נתונים אלה מקשים מאוד על הכלכלה הישראלית ויש לטפל בהם באופן מיידי, בצירוף אוכלוסיות אלה לשוק העבודה.

לפיד הוסיף: "עדיין לא התקבלו החלטות מפורטות לגבי הצעדים הכלכליים הנדרשים. לאחר שאסיים את הדיונים עם ראשי האוצר ועם ראש הממשלה אפנה לציבור הישראלי ואציג בפניו את מצב המשק לאשורו ואת ההכרעות הנדרשות על מנת להחזירו לדרך הנכונה".

לפני כניסת החג נפגש לפיד עם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר לפגישת עבודה נוספת ודן עמו בצעדים שהוא מבקש לנקוט על מנת לטפל בבעיות הכלכליות שבפניהם ניצב המשק הישראלי. לאחר מכן הוא שוחח בטלפון עם עמיתו האמריקני ג'ייקוב לו ודן עמו באתגרים הכלכליים הגלובליים.

לפיד החליט לחדש את הדיונים הכלכליים עם ראשי האוצר במהלך חול המועד פסח.