מזור רובוטיקה ביצעה מכירה נוספת של המערכת Renaissance

המכירה בוצעה למרכז הרפואי Westside Surgical Hospital ביוסטון טקסס

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת על כך מכירה נוספת של מערכת רובוטית Renaissance המשמשת לניתוחים בעמוד השדרה, למרכז הרפואי Westside Surgical Hospital ביוסטון טקסס.

המערכת תהייה בשימוש בעיקר על ידי ד"ר ריצ'ארד פראנסיס, המנתח גם במרכזים רפואיים נוספים. רכישה זו הופכת להיות המערכת ה-6 בטקסס. בית החולים הכירורגי וייסט סייד הינו בית חולים רב-תחומי בבעלות רופאים הממוקם בליבה של יוסטון. בית החולים מעסיק מגוון רחב של רופאים ומעניק שירותים, כאשר תחום ניתוחי הגב ועמוד השדרה הינו אחד מהתחומים המובילים והידועים שבו.

ד"ר פראנסיס הינו בעל מומחיות בניתוחי החלפת דיסק בעמוד השדרה, תיקוני עקמת של עמוד השדרה ותיקון ושיקום של ניתוחי גב חוזרים. ד"ר פראנסיס מומחה בעל שם בתחום ניתוחי עמוד שדרה. בשנת 2012 ביצע מעל ל-100 ניתוחים מוצלחים באמצעות מערכת הרובוטית של מזור.

ד"ר פראנסיס: "כשראיתי לראשונה את מערכת הרנסאנס בשנת 2011 , התרשמתי מאד מהמערכת ומהיכולות שלה. לאחר ניסיון ראשון שהיה לי עם המערכת אני משוכנע שהדיוק המושלם והבטיחות של הרנסאנס ישפרו את התוצאות של החולים שלי, במיוחד אלה הסובלים מעיוותים מתקדמים בעמוד השדרה ועקמת קשה".

אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה, אמר כי "אנחנו שמחים שמערכת נוספת של הרנסאנס נמכרת לבית חולים בו מנתח ד"ר פראנסיס, הידוע כמנתח בעל שם ואשר צבר ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיה הרובוטית של מזור בבתי החולים האחרים בהם הוא מנתח ושרכשו זה מכבר את מערכת הרנסנס.. אנו שמחים לחזור ולשתף פעולה עם ד"ר פראנסיס ולאפשר למטופלים של בית החולים Westside Surgical Hospital ליהנות מיכולותיה המגוונות".