לא רע בשביל שנתיים: סטלה הנדלר עוזבת את הוט עם 15 מיליון שקל

תזכה לחבילת פרישה בהיקף 6.4 מיליון שקל ■ מענק זה הופך את הנדלר לאישה בעלת השכר הגבוה ביותר בקרב החברות הציבוריות ■ בתפקידה החדש כמנכ"לית בזק תזכה לשכר בעלות של עד 4.3 מיליון שקל בשנה

רגע לפני שהיא נכנסת לתפקידה החדש כמנכ"לית בזק, שם תגיע עלות שכרה עד ל-4.3 מיליון שקל בשנה (שכר ובונוסים), זכתה סטלה הנדלר למענק פרישה נדיב מהמעסיק הקודם - קבוצת התקשורת הוט, בהיקף של 6.4 מיליון שקל. מענק זה הופך אותה לאישה בעלת השכר הגבוה ביותר בקרב החברות הציבוריות.

הנדלר, שפרשה מתפקידה כיו"ר הוט על רקע הפיכת החברה לפרטית, תקבל מענק פרישה בסך 4 מיליון שקל.

במקביל, דירקטוריון הוט אישר כי הנדל,ר למרות שפרשה מיוזמתה בשל הפיכת החברה לפרטית, זכאית לתשלום שכר מלא בגין מלוא יתרת תקופת ההסכם שלה, כלומר עד אפריל 2014. לפיכך, הנדלר תקבל 2.4 מיליון שקל ברוטו, סכום השווה למשכורתה החודשית בגין 14 החודשים שנותרו עד אז.

עוד קודם לחבילת הפרישה, זכתה הנדלר בשנת 2012 לשכר בעלות של 5.2 מיליון שקל (מתוכו 974 אלף שקל בונוס).

בחברה מציינים כי הפיכת הוט לפרטית הביאה לפקיעת אופציות שהוענקו להנדלר בשווי 32.8 מיליון שקל. ב-2011, השנה בה נכנסה לתפקיד בהוט, הנדלר קיבלה שכר בעלות של 3.8 מיליון שקל (בתוכו מענק של 2 מיליון שקל).

אף שבזק והוט הן חברות מתחרות, הוסכם בין הוט והנדלר כי התחייבותה לא לעבוד בחברה מתחרה עד יולי 2013 לא תחול על תפקידה החדש בבזק.